Bomull Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har klart å slette nesten alle bildene fra en ferietur, men heldigvis har jeg fremkalt dem først. Går det ann å få de scannet slik at jeg har mulighet til å bruke de senere, eller vil det bli for dårlig kvalitet?
Kvist Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Du vil miste noe av kvaliteten selvfølgelig, men om du ikke skal bruke de innscannede til forstørrelser vil det blir helt grei kvalitet. Bare pass på å få de scannet på en god scanner, da en dårlig/feil innstilt scanner vil "stjele" mye av fargedybde osv.
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Fotobutikken i VG-passasjen er veldig flinke. Jeg har fått scannet bilder der.
Bomull Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Fotobutikken i VG-passasjen er veldig flinke. Jeg har fått scannet bilder der. Vet du hva det koster sånn ca?
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Vet du hva det koster sånn ca? Jeg fikk scannet gamle bilder inn og printet ut nye. Tror det lå på rundt 70-80 kr pr a4 side. Blir sikker annen pris hvis du skal ha de over på cd. Bør være billigere da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå