Gjest Yoghurt Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Når man høyeklikker bilder i mozilla er en av mulighetene å "block images from..." Er på et privat forum hvor så gjennom noen bilder da jeg klarte å blokkere bilder fra facebook, det er jo upraktisk da mange bilder derfra linkes til med tanke på at dette forumet. Har gjort dette før, men da har det kommet opp en "undo" mulighet øverst. Jeg var litt fjern da jeg gjorde dette og klikka bort dette alternativet, og nå lurer jeg på om det er noen som vet hvordan jeg kan fjerne denne blokkeringa?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har engelsk Firefox, så det er mulig oversettelsen ikke er helt 100% riktig: Gå til Verktøy - Alternativer. Så til Innhold (content). Under Innhold trykker du Unntak ved Last bilder automatisk. Der finner du bilder du unntaksvis har valgt å ikke laste.
Gjest Yoghurt Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Tusen takk for hjelpen :D Har engelsk firefox selv, men oversettinga var forståelig den. Mangemange takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå