Gå til innhold

På kjærestejakt!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snusmumrikken_*
Skrevet

Er på søken etter en ny kjæreste. Problemet er at jeg alltid har et stort fokus på fysisk nærvær og ikke på rasjonelle valg når jeg peiler inn nye potensielle partnere. Har dermed tradisjon med å ende opp i kjæresterelasjoner kun basert på sex og ikke felles interesser og gode sider ved en mann. Hvordan løse problemet? Bør jeg dekke behovet for sex et annet trygt sted mens jeg søker?

Har tilbud om eks-kjærestesex. Bør jeg slå til? :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, om du skal takke ja til det kommer jo helt an på hvor involvert du blir i den du har sex med og om du er i stand til å fokusere på den potensielle nye kjæresten.

Om du tror du får stilt de fysiske behovene og klarer å distansere deg fra resten, så gjør det. Da får du den nødvendige roen til å se etter akkurat de egenskapene du vil ha hos en mann, men for all del - hold din sti ren og kutt ut eksen når du begynner å ha sex med den nye.

Skrevet

Er det egentlig noen god løsning å søke etter ny kjæreste og ha sex med ex'en eller noen andre menn? Hva gjør du om den nye kjæresten finner ut at du er på "besøk" hos andre menn mens dere dater?

Vil du ikke alltid komme opp i dilemmaet med å bestemme deg for når forholdet med den nye kjæresten er så seriøst at du kan kutte ut de andre? Vil man ikke komme i en lojalitetskonflikt vis a vis den nye kjæresten når man går til eks'en for å få sex? Jeg ville ihvertfall ikke tolerert at den kvinnen jeg har datet og fått som kjæreste fortsatt går til eksen for å få sex. Da ville kjæresteforholdet sluttet meget raskt.

Hvorfor ikke prøve å finne tilbake til en av de du kan ha sex med nå? Hvis de mennene som er kandidater for sex nå ikke er kjæresteemner så ville jeg kuttet dem ut og heller begynt med blanke ark. La den nye kjæresten din bli den neste du har sex med. Om det er veldig vanskelig å holde seg unna mannfolk kan man jo istedet ha ganske raskt sex med de nye mennene man møter og håper vil bli den nye kjæresten.

Ekser synes jeg er historie og det gavner lite å gå tilbake til eksen for intimitet etc. Om han ikke duger som kjæresteemne så burde han ikke duge som sexpartner heller.

Gjest Gjest_Snusmumrikken_*
Skrevet

Ikke helt enig at en person som ikke er kjæresteemne ikke kan fungere som en god sexpartner. For meg er det fysiske ofte så sterkt og riktig at det overskygger at eventuelle vurderinger av andre sider ved denne mannen overskygges. Så da kan menn som egentlig er feil for meg stå fram som ekstremt riktige fordi vi har sinnsykt bra sex.

Tror sex m eks kan gi meg ro. Har nemlig møtt en person jeg liker, men han må jeg ta det rolig med. Han må ikke skremmes eller stresses. Så sex med ham er ikke aktuelt enda. Hvis jeg da får tilfredsstilt behovene andre steder mens jeg snører den nye inn, er det ok? For så å kutte det ut når den nye og jeg eventuelt har kommet nærmere hverandre?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ikke helt enig at en person som ikke er kjæresteemne ikke kan fungere som en god sexpartner. For meg er det fysiske ofte så sterkt og riktig at det overskygger at eventuelle vurderinger av andre sider ved denne mannen overskygges. Så da kan menn som egentlig er feil for meg stå fram som ekstremt riktige fordi vi har sinnsykt bra sex.

Tror sex m eks kan gi meg ro. Har nemlig møtt en person jeg liker, men han må jeg ta det rolig med. Han må ikke skremmes eller stresses. Så sex med ham er ikke aktuelt enda. Hvis jeg da får tilfredsstilt behovene andre steder mens jeg snører den nye inn, er det ok? For så å kutte det ut når den nye og jeg eventuelt har kommet nærmere hverandre?

Skremmende med damer som deg som tenker med det dere har mellom beina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...