Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som har en å anbefale? Jeg har litt tørr hud, men får kviseutbrudd på haken en gang i blant.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jeg syns La Roche-Posay sin Hydraphase Hydrating Toner er bra. Har selv tørr hud med noen kviseutbrudd. Den fåes kjøpt på apoteket.
Duplex Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Vichy Purete Thermale er et godt og multifunskjonelt ansiktsvann. Den kan kjøpes på apotek.
Rexina Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Vichy Purete Thermale er et godt og multifunskjonelt ansiktsvann. Den kan kjøpes på apotek. På hvilken måte er det multifunskjonelt?
Gjest tonergirl Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Jeg syns La Roche-Posay sin Hydraphase Hydrating Toner er bra. Har selv tørr hud med noen kviseutbrudd. Den fåes kjøpt på apoteket. Denne har jeg også!
Duplex Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 På hvilken måte er det multifunskjonelt? Det er multifunksjonelt på den måten at det både er beroligende rens og makeupfjerner. Dette kan vel knapt nok da kalles et ansiktsvann/toner, så jeg var nok litt for kjapp i svingen her. Men et godt produkt er det saktens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå