Gå til innhold

Plass til meg også?

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Hei, i dette forumet er det kanskje plass til meg også?

Jeg og min kjære skal gifte oss neste sommer, sannsynligvis 7. august. Da har vi vært kjærester i 6 1/2 år og litt (siden 13. desember 97), samboere siden høsten 2000 og forlovet siden februar året etter. Jeg er for øyeblikket 24 år, han er 23. Av og til føler vi oss litt unge til å gifte oss, men vi vet at dette forholdet er det vi vil vie livene våre til. Jeg er heldig nok til å ha funnet sjelefrenden min.

Må si jeg er imponert over hvor mye enkelte av dere har fått planlagt allerede! Her har vi begrenset oss til å sette opp en foreløpig gjesteliste sånn at vi kan booke selskapslokale og kirke, slik at datoen blir spikret. Holder på med det nå. Dessuten vet vi hvem som er presten - det er nemlig svigerfar! Heldige oss. Han er en herlig prest. Og ellers tenker jeg vel alt for mye på bryllup, med tanke på at det er et år og tre måneder igjen...

Håper vi får mye moro og støtte av hverandre i tiden fram mot bryllupsdagene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det "plass" til deg også....

Jeg har tom allerede lagt deg til under "Vi som skal gifte oss"-tråden :wink:

Forøvrig så syns jeg du også er kommet ganske langt da (i forhold til oss), når dere nå driver og bestiller kirke og lakale.

Dere er jo heldige som kjenner presten deres SÅ godt, eller kanskje presten er heldig som kjenner dere... (øyet som ser) :wink:

Lykke til i allefall...

*klem*

Chiquita

14.08.04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Ingeborg :D

koselig å se at det begynner å bli mange her nå :)

Lykke til med alel forberedelsene :D

klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...