Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Trenger en som dekker BRA!! Spiller egentlig ingen rolle hva slags merke det er så lenge den funker og ser naturlig ut. Skal til utlandet snart. Har prøvd Helena Rubenstein Magic Concealer, og mener for det første at den dekker dårlig i tillegg til at den legger seg som et tørt lag som ser unaturlig ut. Liker heller ikke YSL Radiant Touch. Prøvde YSL Anti-Cernes Multi-Action Concealer, og den var bra noen som har prøvd denne?? Hvis jeg ikke finner en som er bedre enn denne, så kjøper jeg altså den. Innbilder meg at stift-concealere er bedre enn flytende. Trenger svar innen to uker.
Meliot Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 "Botherms Forget it" er ganske fin. Den dekker bra og blir ikke tørr. på huden Jeg bruker nr 20, da jeg synes nr 10 blir altfor lys. Ikke så forferdelig dyr heller.
Ginen Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Cover all mix fra MakeUpStore er helt fantastisk! Er en palett med tre farger, en rødaktig til å kamuflere blå ringer og oser under øynene, en gul for å dempe kviser og rødhet, og en beige som justerer fargen på de andre. Meget drøy og ekstremt dekkende eller nøytraal - kommer an på mengden.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg bruker Dior Skinflash og liker den veldig godt. Den er flytende, men jeg liker det best. Brukte YSL Radiant tocuh før og da ble jeg tørr under øynene.
Xtra_lilje Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Dior skin flash Biotherm forget it Helena Rubinstein Magic concealer
Gjest *englefjes* Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Dior Anticerne Perfecteur ble min redning :-D Hverken YSL Radiant Touch eller den Dior har som ligner hjalp meg, Anticerne Perfecteur derimot dekker helt perfekt.
Essie_ Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Hei! Hvor får man kjøpt Biotherm forget it?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå