Gå til innhold

Sko fra USA - erfaringer??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Får vel masse pepper nå, når jeg nå skal skrive at jeg godt kunne tenke meg og kjøpt brudeskoene mine fra USA :o

Jeg bruker str. 4 (36) og lurer på om noen har erfaring med å bestille sko fra USA? Tenkte å bestille sko med reim rundt ankelen, slik at det er mulig med bittelitt regulering hvis den er for stor/liten. Hovedsaken er jo at den passer i lengden... :roll:

Noen som kan hjelpe meg? Tar også imot tips på nettside hvor jeg trygt kan bestille skoene fra.

Grunnen til at jeg skal kjøpe sko fra USA er at jeg ikke finner drømmeskoene her i Norge...det er alt for DÅRLIG utvalg :evil:

Skrevet

Jeg kjøpte skioene mine over internett hos Bridalshoes.com Størrelsen fant jeg i hht en tabell de har over international sizes, og mine sko passet helt perfekt. Sørg for at adressen er korrekt - inklusive Norway. Skoene hadde jeg i posten etter 10 - 12 dager. Stor suksess.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar!

Nå har jeg også bestillt sko fra bridalshoes :D

Kjempespennende! Håper de passer :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, jeg vil bare si at vanligvis er ikke størrelse 4 i USA tilsvarende størrelse 36 i Norge. Jeg bor i USA og bruker størrelse 6 1/2 her og 36 i Norge.

Skrevet

Roadqueen, hvordan var det forresten med portokostnader og ev. norsk moms? Ble skoene mye dyrere enn den prisen som står på nettstedet?

Pulsatilla igjen (som har kjøpt sko men ikke er helt fornøyd...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...