Gå til innhold

Dere som har en affære på si...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Hei!

På dette forumet er det veldig mange tråder som handler om utroskap og affærer som varer i mange år. Mange av dere er forelsket i elskeren/elskerinnen og drømmer om å leve med denne personen.

Har dere sex både med elskeren/elskerinnen og partneren hjemme eller blir sexlivet hjemme lagt helt "dødt" ...???

Og hva sier dere til elskeren/elskerinnen om dette ?? Godtar han/hun at dere har sex med de, samtidig som dere også har sex med den dere bor sammen med ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig godt spørsmål! Dette er noe jeg også har lurt på mange ganger...

Venter spent på svar. :)

Skrevet

Tror det varierer?

Jeg ble sammen med kjæresten min mens han ennå var gift. Og jeg var fullt klar over at han og kona hadde en viss for for sexliv, kan jo ikke akkurat klage på det, når man inngår et forhold på de premissene.

Kan ikke si jeg var fra meg av sjalusi, det var ikke snakk om de store spennende eskapadene (han ble sammen med meg først og fremst pga sex, eller rettere sagt mangelen på sex i ekteskapet. Følelsene utviklet seg etterhvert). Et og annet stusselig lørdagsknull unnet jeg dem, så lenge jeg fikk det oftere og mer spennende. ;)

Gjest utlogget
Skrevet

Jeg hadde fortsatt sex med mannen min da jeg innledet et forhold til en ny. Det fortsatte helt til jeg flyttet jeg ut.... men var seksuelt interessert i min forhenværende lenge etterpå...

Skrevet

Hadde et forhold til en gift mann over lengre tid, selv var jeg singel på den tiden, i tillegg ung og dum. Han sa i begynnelsen at de ikke hadde sex, men etterhvert kom det fram at de hadde det likevel, og gjerne samme dag som han kom hjem fra meg.

(hadde egentlig tenkt å logge mg ut, men dette er så lenge siden.....at det spiller ingen rolle.) :fnise:

Skrevet

Samboeren min hadde sex med meg mens han hadde en affære på si. Like bra sex som ellers. Han dumpet henne og valgte meg :)

Skrevet

Da jeg oppdaget at min nye flamme ikke var så singel som han ga utrykk for (etter noen mnd) så spurte jeg han litt sjokkert

"Hva gjør du med hun da?!"

Da lo han litt og sa "det samme som jeg gjør med deg."

Ikke noen bombe, men jeg ble så satt ut at jeg i et lite sekund ikke kunne fatte at han kunne ha sex med en annen mens han også var med meg.

Gjest ikke innlogget nå...
Skrevet

Hei.

Jeg fikk sjokk den dagen jeg oppdaget at han jeg hadde et forhold til fortsatt hadde sex med samboeren sin. Jeg var så opp over ørene forelsket og trodde han var det samme i meg......

Han forlot henne etter en stund (dette er mange år siden nå og vi var veldig unge)

I dag er vi gift og jeg har spurt ham hvordan han klarte det mange ganger...

Menn er nok anderledes sånn, hvertfall menge av dem.

Han hadde nok mye dårlig samvittihet ovenfor henne...og med rette.

Skrevet

Har sex med de begge to... men lidenskaplig sex med elskeren min og med samboern blir det "traust"sex.... Dette er ikke noe jeg har planlagt,det har bare blitt sånn.. og nei, jeg har ikke dårlig samvittighet overfor noen av mennene "mine".

Er de "utro" mot meg,ønsker jeg ikke å vite det heller. Beskyttelse er en selvfølge.

Skrevet
Har sex med de begge to... men lidenskaplig sex med elskeren min og med samboern blir det "traust"sex.... Dette er ikke noe jeg har planlagt,det har bare blitt sånn..

Enig her. Har sex med begge, men mer 'sprut' over sex'en med elskeren min.

Sex med mannen min er også bra, men jeg blir ikke like tent.....

Har nok litt dårlig samvittighet ovenfor mannen min, men ikke for elskeren min. Han har nok helt sikkert sex med kona si også.

Skrevet

Håper dere bruker kondom, for hvis partneren deres smittes av en seksuelt overførbar sykdom kan dere tiltales etter smittevernloven og straffeloven.

Skrevet

Blir det ikke mye søl med sædrester fra forrige samleie når dere har dere i rask rekkefølge med to menn?

Gjest Gjest_lala_*
Skrevet
Blir det ikke mye søl med sædrester fra forrige samleie når dere har dere i rask rekkefølge med to menn?

:fnise:

Lurer jeg også på..!?!

Gjest ærlig nå
Skrevet

Har vært utro og kan svare i fortid.

Hadde sex med begge. Sa til den jeg var utro med at jeg ikke hadde sex med samboer. Hadde sex med samboer like ofte og like deilig som før jeg innledet et forhold på si.

Selvfølgelig virker sexen med elsker/elskerinne mer spennende, men det er jo nettopp fordi det er hemmelig, forbudt osv og har svært sjelden noe med at man egentlig har et mer spenstig sexliv eller at det er kjærlighet i bildet. Forelskelse kanskje, men ikke kjærlighet. Og for meg så var forelskelsen mer av spenning, enn ekte forelskelse som i gryende kjærlighet.

Helt ærlig så tror jeg at man i aller fleste tilfellene lyver man til elsker/elskerinne om at man ikke har sex eller har noe særlig sex med partneren sin. Dette fordi denne personen er forelsket i en, og vil ha mindre kvaler om man har en "unnskyldning" for å være utro. Og jeg trodde jo på det selv til en viss grad også. Det er bare hvor begge er gift at man er ærlig (gjensidig tillstiende forståelse) av at man har sex med sin ektefelle, samboer, kjæreste.

Gjest Utro nå
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med kjæresten min siden jeg traff elekeren min. Han har (kjæresten min) generelt så liten sex lyst at jeg tror han bare synes det er deilig at jeg ikke prøver meg på han lenger. Skal bryte med han, er bare ikke så lett det heller.

Kunne aldri hatt sex med 2 i samme periode

Gjest Også utro nå
Skrevet

Jeg er utro med min elsker på 3.året og har ikke hatt sex med ektefellen min siden dette startet. Min elsker som også er gift har heller ikke hatt sex med sin kone. Dette vet jeg fordi han har fortalt om hvordan hun har tatt opp dette, slengt sinte bemerkninger, "prøvd seg" uten at han får noen reaksjon etc. så jeg tror ikke han lyver om dette.

Jeg kunne heller aldri hatt sex med 2 personer over lengre tid.

(Begge ekteskapene er blitt en katastrofe uten at vi makter å løse opp hjemmene med barn og alle andre forpliktelser ennå, men dette er en annen diskusjon)

Skrevet
Har vært utro og kan svare i fortid.

Hadde sex med begge. Sa til den jeg var utro med at jeg ikke hadde sex med samboer. Hadde sex med samboer like ofte og like deilig som før jeg innledet et forhold på si.

Selvfølgelig virker sexen med elsker/elskerinne mer spennende, men det er jo nettopp fordi det er hemmelig, forbudt osv og har svært sjelden noe med at man egentlig har et mer spenstig sexliv eller at det er kjærlighet i bildet. Forelskelse kanskje, men ikke kjærlighet. Og for meg så var forelskelsen mer av spenning, enn ekte forelskelse som i gryende kjærlighet.

Helt ærlig så tror jeg at man i aller fleste tilfellene lyver man til elsker/elskerinne om at man ikke har sex eller har noe særlig sex med partneren sin. Dette fordi denne personen er forelsket i en, og vil ha mindre kvaler om man har en "unnskyldning" for å være utro. Og jeg trodde jo på det selv til en viss grad også. Det er bare hvor begge er gift at man er ærlig (gjensidig tillstiende forståelse) av at man har sex med sin ektefelle, samboer, kjæreste.

Jeg bare lurer......

Hadde du det bra med din samboer i den perioden du var utro og bor du fortsatt sammen med ham ???

Oppdaget han det noen gang ???

Skrevet

Jeg har vært elskerinne en gang og han hadde sex med oss begge - det var han helt ærlig på.

Samboeren min viste seg å ha en langvarig kjæreste og flere andre mindre affærer bak min rygg og hadde sex med meg samtidig som alt det - riktignok mindre og mindre etterhvert og stadig dårligere.

Tipper det er rimelig vanlig å ha sex med begge jeg.

Skrevet

Tråden ryddet for unødvendige kommentarer.

Scorpina

-mod-

Gjest Gjest_Jente24_*
Skrevet

Jeg er selv i et åpent forhold, men min elsker er ikke ærlig hjemme og de har sex, tror ikke de har sex så ofte lenger, men tror ikke noen kan leve sammen som par og ikke ha sex i det hele tatt om forholdet på si varer over lengre tid. Så tror nok det vanligste er sex med begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...