Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest M-ling
Skrevet

Om jeg skal si et svært mildt, hadde jeg blitt forbanna.

Skrevet

Alle damer liker småløgner. De små løgnene som bedrer selvtillitene deres, åjoda du er så pen, pirrer man ved kvinners intrigemakerlyst er det alltid store gevinster å hente ut for menn, som vet å spille sine kort riktig.

Andre menn, - lurere selvfølgelig, holder seg unna, hvorfor drasse på noe unødvendig tenker de fleste gutter.

Jeg har regnet på dette. Parforhold er heldigvis fortidens ruiner, har man noen venninner som liker å rydde har man kommet langt på vei. Man trenger ikke møte kvinner oftere enn det, å slippe å utsette seg selv for skavldring og unødvendigheter er deilig. For en frihet det er borte fra kvinners tåkelur!

Waco

Gjest Hilde K S
Skrevet

Har en partner som er fantastisk flink til å unngå å lyve. Et eksempel : Har jeg lagt på meg eller ? Til svar får jeg som oftes noe ala : spiller det noen rolle da ? Tror du jeg elsker deg mer eller mindre om du legger på deg eller ikke ? Tenk om det skulle vært slik at jeg elsket deg mindre om du veide under 60 kilo ?

Altså en mann verdt å samle på !

Gjest Kate
Skrevet

Jeg vil ikke at mannen min skal lyve til meg. Hvis jeg spør ham noe er det fordi jeg vil ha et ÆRLIG svar - ikke et "pakke tingene inn i bomull-svar".

Noen ganger vet jeg at jeg ikke vil like svaret jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å få, og derfor spør jeg ham heller ikke om det.

F.eks har jeg lagt på meg 10 kg. siden vi traff hverandre, og jeg har aldri spurt ham om han synes jeg er blitt for diger............ :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...