light Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 noen som har prøvd laser eller noe lignende på arr etter kviser??
Saeria Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det er kommet en krem på apoteket som skal hjelpe på enkelte typer arr. Husker ikke hva den heter. Har ingen erfaring med laser, desverre.
Suzy Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Den heter Kelo Cote og skal hjelpe på alle slags arr. Jeg bruker den på relativt ferske operasjonsarr og den er veldig drøy og ser ut til å gjøre dem penere
trulta_ Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Den heter Kelo Cote og skal hjelpe på alle slags arr. Jeg bruker den på relativt ferske operasjonsarr og den er veldig drøy og ser ut til å gjøre dem penere Vet du om denne fungerer på eldre arr? Jeg har et irriterende kvisearr, men det er noen år gammelt. Så vet ikke om dette hjelper.
light Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 takk for svar, ska se på den i morgen. jeg har brukt basiron en stund og den har gjort arrene mindre synlige mn har ennå masse arr igjen.. så du kan jo prøve den vis den andre ikke virker
Suzy Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Vet du om denne fungerer på eldre arr? Jeg har et irriterende kvisearr, men det er noen år gammelt. Så vet ikke om dette hjelper. Det vet jeg ikke - men ifølge etiketten skal den fungere på alle slags arr.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Laser fungerte utmerket på en slektnings vannkoppe-arr iallefall!! (lønner seg å få slike barnesykdommer når man er barn og ikke voksen; mye mindre sjanse for arr da...)
Gjest Lilleulv Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Vil også prøve den kremen. kan den kremen være lur å bruke på strekkmerker også tro? ikke at jeg har noen, men i min tilstand (gravid), kan man jo plutselig få det
Suzy Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Vil også prøve den kremen. kan den kremen være lur å bruke på strekkmerker også tro? ikke at jeg har noen, men i min tilstand (gravid), kan man jo plutselig få det Hm, det tviler jeg litt på - den blir i tilfelle innmari dyr i bruk, for ei knøttlita tube koster 199 kr - den er drøy, men på strekkmerker blir det uansett store flater... Tror jeg hadde spurt på apoteket om de har noe annet alternativ til det
Gjest Lilleulv Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Hm, det tviler jeg litt på - den blir i tilfelle innmari dyr i bruk, for ei knøttlita tube koster 199 kr - den er drøy, men på strekkmerker blir det uansett store flater... Tror jeg hadde spurt på apoteket om de har noe annet alternativ til det ok da... håper jeg slipper den problemstillingen der
Abraxas Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 (endret) ..... Endret 19. juni 2009 av Abraxas
trulta_ Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Det vet jeg ikke - men ifølge etiketten skal den fungere på alle slags arr. Takk for svar:) Lurer på om jeg må prøve denne, den selges på alle apotek ja?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Kelo Cote virker ikke på eldre arr. De opererer med en litt flytende grense på to år, arr eldre enn det er det ikke videre vits i å prøve det på.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 Decléor's Gel Prolagéne skal være bra mot arr av forskjellige slag. Det er ikke sånn at du ser forskjell på et blunk, men den skal vist være veldig god! Har hørt masse god respons på den.
trulta_ Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Kelo Cote virker ikke på eldre arr. De opererer med en litt flytende grense på to år, arr eldre enn det er det ikke videre vits i å prøve det på. Vet du dette? Hvilket legemiddelsfirma er det som lager dette produktet?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Kelo Cote virker ikke på eldre arr. De opererer med en litt flytende grense på to år, arr eldre enn det er det ikke videre vits i å prøve det på. Dette er ikke riktig Les på www.kelo-cote.com/faqs
Gjest Britney Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Jeg bruker en krem som heter Aberela som jeg fikk på resept fra hudlegen min. Denne fungerer ved å slipe hundoverflaten slik at arr blir mindre synlig. Jeg tviler veldig sterkt om en reseptfri krem vil ha noen effekt på arr etter kviser. I tillegg kikket jeg på hjemmesidene deres hvor følgende stod under FAQ: "Does Kelo-cote® address indented scars? Unfortunately Kelo-cote can not address indented scars because there is simply no tissue to work with. " Det vil altså si at kremen IKKE virker på arr som går innover i huden, dvs. den virker hvertfall ikke på slike "groper" som man vanligvis får etter kviser, dessverre! Jeg vurderer å prøve laserbehandling så fint hvis noen som har prøvd dette kan komme med noen synspunkter!
Gjest bamsesuss Skrevet 10. februar 2008 #19 Skrevet 10. februar 2008 heihei:) jeg har også tenkt å prøve den kelo kremen. men funker den? har endel røde arr, noen som vet om noe som får vekk dette? har hatt det i omtrent 1 og et halvt år, og er komt etter kvisene og min intense bruk..(skrubbing osv).. av produkter.. hater det, er helt forferdelig! må bruke pudder eller foundaation hver eneste dag for å dekke det! arg..
taliee Skrevet 11. februar 2008 #20 Skrevet 11. februar 2008 heihei:) jeg har også tenkt å prøve den kelo kremen. men funker den? har endel røde arr, noen som vet om noe som får vekk dette? har hatt det i omtrent 1 og et halvt år, og er komt etter kvisene og min intense bruk..(skrubbing osv).. av produkter.. hater det, er helt forferdelig! må bruke pudder eller foundaation hver eneste dag for å dekke det! arg.. Jeg har det akkurat samme som deg Fikk anbefalt en Dior hudpleieserie, da jeg hadde tørr hud, og etter jeg begynte med den fikk jeg DET utbruddet med kviser... som visstnok var normalt i begynnelsen (fikk myye i kinnene, å tilvanlig hadde jeg kun i T-sonen).. greitnok, men da det etter 3 måneder baaare kom mer og mer, slutta jeg.. å etter det fikk jeg såå rød og ikke kanskje arrete hud, men røde flekker overalt, kjempestygt føler jeg.. Slår liksom av lyset med engang jeg legger meg, da jeg har tatt av sminka, så samboeren min slipper å se meg sånn.. Uff.. grusomt å være så forferdelig avhengig av å dekke det til hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå