Gjest gjestikus Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Veggen bak kjøkkenbenken er plater i rustfritt stål (ikea). Disse begynner nå å bli stygge når jeg bare tørker over dem (skjoldete). Hva skal jeg sette dem inn med for at de skal bli jevne i overflaten igjen?
Midna Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Tror det finnes diverse ting du kan spraye på for å få det tl å bli pent. Da jeg jobbet på bensinstasjon hadde vi slike flater og da sprayet vi på noe som het medallion etter at vi hadde vasket, og da skinte det som bare det. Ble ikke skjoldete i det hele tatt.
Gjest StearinPikken Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Som Miss Ariel sier så finnes det produkter som er laget for rustfritt stål. Har selv erfaring med dem og er god fornøyd p.g.a det er enkelt, kjapt og gir et blankt resultat. Tror det jeg har brukt heter "stainless steel cleanser". Først tørker du over flaten så det ikke skitt på, og så avslutter du med å spraye produktet på flaten og tørker over igjen med papir
Wildy Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Bruker noe sånt her å, husker ikke hva det heter i farten. Tørker av skitt og sprut, sprayer på og tørker kjapt over igjen med tørr klut, blir fint og jevnt.
Mazilla Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 På den gamle jobben min brukte vi sterkt salmiakkvann og mikrofiberklut, og gikk så umiddelbart over med tørr klut eller tørkepapir. Da ble det helt fint!
Netten Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Rustfritt stål kan vaskes med white spirit, da forsvinner fingeravtrykk og fettmerker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå