amles Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 21. februar 2008 God tur!! Takk Annie! Skal bli deilig å komme bort... Tenkte jeg skulle stikke innom og si "hei"! Hei Grønt blad! Har du dagbok..? Får lete litt. Ja, så reiser vi i dag.. Skal bli så deilig å komme bort litt. Opp på fjellet og ut på tur. Lette etter slalomskiene mine, men de var søkk borte!? Ringte faren min for å spørre om de sto der... Men, nei! Lånte de bort for 2 år siden til en venninne, men husker at jeg fikk de tilbake. Husker alt i detalj, at hun leverte de utenfor jobben, og at jeg puttet de inn i bilen, etter det hadde jeg ikke sett de. Etter å lett lenge og konkludert med at de var stjålet tenkte jeg at jeg bare skulle sende venninnen min en sms for sikkerhets skyld. Joda.. Hun hadde de! Hadde aldri fått de tilbake.. Snakk om god hukommelse, husker ting som ikke har skjedd. Var så sikker på at jeg husker at jeg la de inn i bilen utenfor jobben!?! Vel... Hukommelse er en fin ting! Skal ta en treningsøkt før vi drar.. Trene 1 time spinning. Jo, så har jeg shoppet de siste dagene. -Clinique, Superalanced Makeup Foundation- All natural på fjellet vet du! -Fuktmaske fra Estee lauder -Guerlain "askepott ampuller" issima -2 stk øyemasker fra chanel -1stk øyemaske fra Guerlain issima -1stk super aquamask fra guerlain -Midnight secret Guerlain -Jeans Diesel (rette ben) -Rød genser (Voice of europe) -stripete rød og hvir t-skjorte (HM) -Rød cardigan (HM) -Hvit T-skjorte (Gina tricot) -Hvit kjole/genser (Gina tricot) Tror det var alt? Jo, kjøpte G-star jeans til mannen og en stripete linskjortefra HM Grønnshopping 2008 utgår så sinnsykt på meg.. Ha en fin vinterferie alle...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 22. februar 2008 #22 Del Skrevet 22. februar 2008 Håper du har det fint på ferie! Jeg vil også... Ville bare stikke innom å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 26. februar 2008 Jaja... Da skal jeg skilles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2008 #24 Del Skrevet 26. februar 2008 HVA?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, vi har hatt endel humper i veien.. Kan ikke gå inn på alt, men han er en kranglefant.. hehe! Skal kverulere på alt. Er ekstremt dominerende, og noenganger direkte slem... Han lyver på bagateller, for egens vinning. Det var ihvertfall min side av saken.. Han får si hva han vil om meg.. Akkurat nå bryr det meg ikke.. Tenker på hvor bra jeg kan få det uten han. Men humøret svinger, og iblant synes jeg det er trist, vondt og fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 26. februar 2008 #26 Del Skrevet 26. februar 2008 Oida det høres tøft ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #27 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, vi har hatt endel humper i veien.. Kan ikke gå inn på alt, men han er en kranglefant.. hehe! Skal kverulere på alt. Er ekstremt dominerende, og noenganger direkte slem... Han lyver på bagateller, for egens vinning. Det var ihvertfall min side av saken.. Han får si hva han vil om meg.. Akkurat nå bryr det meg ikke.. Tenker på hvor bra jeg kan få det uten han. Men humøret svinger, og iblant synes jeg det er trist, vondt og fælt. Det er sjelden et brudd er uten sinne og sorg. Skjønner deg godt, har vært gjennom det samme selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 27. februar 2008 Huff ja.. Håper jeg bare kan se tilbake på bruddet som noe som var det beste. Akkurat nå er jeg usikker. Vi skulle bort til helgen, i 40-års lag, og jeg kunne godt tenkt meg den turen til en annen by og komme vekk litt. Flybiletter og alt er bestilt. Jeg er egentlig bare interessert i å være venner fortsatt.. Så kanskje vi kunne reist på denne siste turen?? Ehh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 27. februar 2008 #29 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå vet jeg jo ingenting om hvordan dere har det akkurat nå, men hvis begge synes det er greitt å reise siden dere har billetter og alt så må jo det gå an. Så lenge du tror det går bra da og at det ikke blir mer påkjenning enn avlastning. Kan bare gi deg en god jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 27. februar 2008 Tusen takk Smaksløk! Var inne i boka di for å skrive om hvor deilig det er med våren, og at vi nå bare har den beste tiden foran oss.. Men så skjedde det så mye at det ble borte...og så skjedde alt dette. Jeg prøver å tenke positivt.. Jeg har to herlige unger. Jeg har ihvertfall en god venninne. Flere også, men en veldig nær.. Jeg har to supre foreldre. Jeg har en bra jobb. Jeg er frisk og oppegående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 27. februar 2008 #31 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er bra du fokuserer på det positive! Det er jammen ikke lett likevel, en venninne som gikk gjennom det samme nettopp, men i hennes tilfelle hadde han oppført seg helt utrolig dårlig i lang tid. Vet det var vanskelig for henne mens hele prosessen foregikk, men vi venninne passa på å dra henne med oss litt ut på kino og kafe o.l. Godt å få tankene vekk på noe annet. Nå som hun har fått det hele litt på avstand er hun utrolig glad, og sier egentlig det samme som deg, vi har jo hele tiden foran oss! Hun er så glad i ordtak da, så sier alltid what doesn't kill you only makes you stronger! klisje, jada, men det er jo sant. Ikke meninga å skrive så masse om venninna mi nå da, men poenget var vel bare at jeg synes det er flott at du er så positiv. Godt at du har en god og nær venninne også. natta til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #32 Del Skrevet 27. februar 2008 Reis, om dere klarer det. Og det er godt å se at du er positiv. Det hjelper utrolig i hverdagen. Og noen ganger er brudd det eneste riktige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 28. februar 2008 Smaksløk: Det gjør ingenting om du prater om venninnen din.. Kjenner meg godt igjen det med ordtak, har selv ordtak for det meste.. Tror jeg er en ganske sterk person, og at jeg kan tåle mye. De fleste "negative" erfaringene jeg har hatt tidligere, ser jeg ikke på som negative men kun erfaringer. Og det gjør meg bedre rustet.. Jeg har vel vært i tvil lenge om vi kan få forholdet til å gå.. Dette er ganske ille, men jeg føler at jeg har vært psykologen, sykepleieren, hushjelpen, støtten når han har rotet til ting, alt.. Men selv har jeg aldri fått noe støtte tilbake. Jeg har alltid måtte være positiv og sterk, og hvis jeg har hatt en dårlig dag så har det vært ille for han. Dagens ordtak må bli: If you doubt, dont! (Greit å være etterpå- klok) Annie: Jeg har bestemt meg for å reise.. Vil på fest! hehe.. Våknet selvsagt opp med den hovne halsen.. Litt feber.. Men jeg vil reise, så jeg skal til legen å sjekke CRP'n, evt starte en antibiotikakur... Typisk å bli dårlig når man har psykisk stress, imunforsvaret blir dårligere... Har ihvertfall funnet ut hva jeg skal ha på meg på festen ...Og tror jeg skal ut å kjøpe de nye Ilse Jacobsen støvlene (pga. dårlig vær her på østlandet denne vinteren..) Bruke penger hjelper det! :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. februar 2008 #34 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei hei, der fant jeg dagboken din! Trist å lese om bruddet, men hvis det er som du beskriver, så får du det nok mye bedre uten han! Er jo ingen vits i å være i et forhold bare for å være det. Håper du ikke blir syk og får en morsom fest i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. februar 2008 #35 Del Skrevet 28. februar 2008 hei leit å lese at du skal skilles...sånt er vondt! men du høres veldig oppegående og positiv ut,så det ordner seg nok :smile: håper du får det fint på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 1. april 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 1. april 2008 Takk for oppmuntringer.. Har vel skjedd litt av hvert i det siste. Først det som er litt trist.. Turen til 40-års laget var et helvete. Vi kranglet nesten hele turen. Hadde det ganske fint når vi var hjemme igjen, og så skjedde det igjen.. Kranglet hele påsken. Jeg hadde kjøpt inn masse god mat (hummer/reker/kaviar) og skulle lage et skikkelig romantisk måltid, barna var på hytta med foreldrene mine fordi jeg skulle jobbe hele påsken. Istedet ble det en påske jeg sent vil glemme. Vi kranglet hele tiden. Maten kastet jeg i søpla 1 påskedag. Og han flyttet ut 2. påskedag. Han bor hos en kompis, men prøver finne seg et sted å bo. Har litt sorg, men orker ikke mere krangling selv om han er min store kjærlighet. Kort fortalt... Så det positive.. Jeg og barna reiser til syden 7 april. Trenger å komme oss litt bort. Fikk ta en uke ferie nå, så da bestilte vi bare. Skal bli så deilig å komme seg sydover til varmen..forhåpentligvis! I morgen skal jeg ta botox i pannen..hjelp! Føler at jeg gjør ting litt på impuls om dagen. Mannen min er veldig mot "kosmetisk-fiksing". Jeg har hatt lyst til å prøve lenge (har endel rynker i pannen) så nå kan jeg gjøre hva jeg vil På fredag skal jeg bleke tennene mine... hehe! Tar litt av nå ja men jeg har gjort det tidligere, og føler at dette er noen av tingene mannen min har "nektet" meg. Mannen min er forfengelig selv, og jeg har mistenkt han for å bli utrygg når jeg ser bra ut. En form for sjalusi kanskje? Hva mer.. Jo jeg har brukket to ribbben, falt med datteren min ned en skråning, og fikk foten hennes rett inn i brystet. Så hvis det som blir skrevet her i kveld virker litt merkelig er det bare fordi jeg er susete i hodet av sterke smertestillende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. april 2008 #37 Del Skrevet 2. april 2008 Det var litt av en påske ja.. Håper du og ungene koser dere i syden. Kan være godt å komme bort fra det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 4. april 2008 #38 Del Skrevet 4. april 2008 Skal si, her har det skjedd litt av hvert. Først, jeg synes det er helt flott at du skjemmer deg bort litt! Det fortjener du. Og reise til Syden hørtes deilig ut! Så håper jeg ribbena kommer seg fort, vet det gjør helt forferdelig vondt... Vil ønske deg en strålende helg og god tur på mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 16. april 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 16. april 2008 Heia! Fortsatt sykemeldt.. Blir ikke bra i ribbena. Fikk smertestillende injeksjon av legen i går. Liker ikke tenken på alle smertestillende jeg putter i meg. En kveld for 2 uker siden fikk jeg skikkelig panikk for at jeg hadde tatt overdose. Glemte at jeg hadde tatt kveldsdosen, og tok en ny dose...hehe! Blir surrete av morfin. Uken på Lanzarote var helt herlig.. Ungene storkoste seg og til og med hun yngste var i vannet hele tiden (Vannskrekk) Fikk shoppet litt på favoritt butikk Stadavarius. To bikinier, en kjole og ett par sko. Er litt sånn ala HM, bare spansk. Botoxen er litt uvant.. får jo ikke rikket på pannen, og jeg har litt gummitryne, og det er uvant å måtte ta hele hodet opp for å se oppover..men..venninnen min synes det var kjempefint! Og hun har også lyst! Har fått litt heng på det ene øyelokket, ikke synlig for andre, men jeg merker og ser det selv. De første dagene så jeg sint ut. Ekkelt å ikke ha kontroll. Det var det eneste jeg var redd for! Men det går jo heldigvis bort etterhvert! ( Ellers så måtte jeg jo nesten tatt øyelokkene også...hehe..snart er jeg helt totalt stiv i maska ) Mannen eller eks-mannen bor fortsatt hos en kompis.. Humøret hans svinger kraftig. I det ene øyeblikket er han sint på meg, i det neste gråter han, likgyldig osv.. Klandrer meg! Vil prøve mer.. Egentlig har jeg det ganske bra nå! Hender jo selvsagt at jeg savner han. I dag har jeg trent! Og det var deilig... Har jo bare ligget på en strandsol en hel uke. Og så skinner solen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 #40 Del Skrevet 16. april 2008 Velkommen tilbake til gamlelandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå