Gjest marihan Skrevet 19. april 2008 #41 Del Skrevet 19. april 2008 Velkommen hjem igjen! (litt forsinket) Kan tenke meg det var fint i syden, skal selv til Kreta om halvvannen måned Gleder meg!! Hva driver du med nå om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hei mariann! Lenge siden jeg har vært her.. Holder fortsatt på med bruddet/skilsmissen. Vi hadde en kjempestor krangel og sendte inn skilsmissepapirene i sinne. Glemte å legge med legitimasjon på hvem vi er og vitneunderskrifter. Alt er bare kaos. Han vil ikke prate med meg, og vi får ikke orden på noe. Seperasjonspapirene er i en eller annen papirmølle, og blir vel sendt i retur tenker jeg.. Vi kranglet via sms og han sa opp telefonabonnementet mitt i sinne så jeg sto plutselig uten nummer.. helsigvis fikk jeg ordnet det. Pc'n var hans så jeg har kjøpt meg ny laptop. Han vil prate med faren min og ikke med meg, så de har kommet til enighet i om at han skal hente tingene sine på fredag. Og.. han forteller selvsagt alt jeg skriver i sms til faren min. Ungene er på ferie, og neste uke skal de på ferie med meg. Så skal de bort en uke igjen, kjedelig å måtte bruke sommeren på å krangle med han... Tror jeg skal dra å trene litt i dag.. Tror også jeg skal la mobilen ligge igjen hjemme, selv om det kommer til å stresse meg.. Fæler meg så bitter akkurat nå. Og det vil jeg ikke være. Dårlig egenskap egenskap synes jeg.. Må tenke at det finnes værre ting som kunne skjedd.. Dette her kommer jeg over. Endret 16. september 2010 av amles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allover Skrevet 2. juli 2008 #43 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei Amles. Har ikke lest hele dagboken din enda. Men, noe av den. Forstår det blir en singel sommer på deg, akkurat som på meg :gråte: Ja, jeg gråter mye, men innimellom i svake øyeblikk ser jeg lyset der fremme. Tenker at det er mulig å komme igjennom dette uten å gå helt under. Ungene mine er 3 og 7 år... de tar dette hardt! Virkelig hardt! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Allover! Lette etter dagboken din, men fant ingen..så da regner jeg med du ikke har noen. Nesten litt godt å se at andre har det på samme måte og klarer se lyspunkt. Da er det håp:) Det værste er for ungene, de blir dratt inn i en bitter strid helt ufrivillig, de får en mor som ikke er lykkelig og de har jo sine egne vonde følelser. Jeg og min mann er ihvertfall i dialog nå, og det gjør meg glad.. Men det er vanskelig også... Mye grining og skylddeling. Jaja.. Sånn er livet. Håper det venter noe nytt og spennende i framtiden, noe trygt og godt for alle oss som sliter nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Ok, våknet i dag.. (Hadde egentlig en litt dårlig dag i går) Har bestemt meg for å være sterk, tålmodig og sterk. Tenkte på et ordtak, "Vær tålmodig og sterk, en dag vil smerten være til ditt beste." Ser jo at jeg tidligere har villet ut av forholdet, ihvertfall ha en forandring. Ville ha et godt forhold, uten spill og maktkamp. Ville ha et nært og likevektig forhold. Ikke et forhold der jeg gir og gir, men aldri vil klare gi nok. Nå vil jeg ut av dette spillet, han vil aldri forstå uansett. Jeg har fått meg en knekk, det må jeg godta, men jeg må reise meg opp å se framover Jeg må tenke på de og det jeg har rundt meg. Jeg har verdens flotteste barn og en god famile. Jeg er en god, omsorgsfull og snill person, jeg er intelligent og ikke for å skryte ser jeg så aller værst ut heller. Sikker på at dette vil ha en mening en eller annen gang senere i livet. Det pleier å være sånn.. Når kjærligheten lukker en dør, vil den alltid åpne en ny.. Han har gjort det slutt med meg, det er hans valg, jeg kan ikke gjøre noe fra eller til.. Egentlig bør jeg være glad for at det var han som gjorde det... Jeg kan ikke angre. Jeg må bare gå videre i livet. Se framover. Fortiden kan jeg ikke gjøre noe med, framtiden kan jeg gjøre hva jeg vil med. Og jeg vil at den skal bli bra! Bra for meg selv, og alle de rundt meg... Jeg er utrolig glad for at jeg har to herlige jenter. Jeg er utrolig glad for at jeg har en bra økonomi. Jeg er utrolig glad for at jeg jeg har mamma og pappa. Jeg er utrolig glad for at jeg har en veldig god venninne. Jeg er utrolig glad for at jeg er meg og ingen andre.... Endret 4. juli 2008 av amles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 7. juli 2008 Nok en dårlig dag i går.. Men i dag føles alt bedre. Jeg jobber sinnsykt med meg selv om dagen, og tror det er bra. Kan vel ikke forvente annet enn et og annet tilbakefall.. I dag har jeg vært å tatt sol, og trent. Sliter fortsatt med dårlig matlyst, men har fått presset i meg 5 knekkebrød med gulost og eple. Liksom ingenting jeg har lyst på. Til og med sjokoladeskålen får stå i fred. Maten er viktigst. Kjedelig vær, er sykemeldt ut juli, og håper på fint vær når jeg og ungene skal på ferie. Kjedelig å sitte inne på hytta i regnvær i tre uker :skeptisk: Lurer på om jeg skal dra ut å shoppe litt?? Har ikke lyst til det engang. men kanskje det vil få opp humøret?? La det bli SOL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) ......... Endret 16. september 2010 av amles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå