Gjest Pupsilure Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg var på indisk restaurant i går, og spiste chicken tikka. Det er så sinnsykt godt! Det er det aller beste jeg kan spise!! Har kjøpt glass med saus i matbutikken, og prøvd å lage det hjemme, men det blir jo ikke på langt nær så godt... Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal lære meg å lage det ordentlig! Selv om det blir noen misslykkede forsøk, og selv om jeg må kjøpe inn massevis av krydder. Men har noen en oppskrift som er god? Helst på norsk. Og jeg vil gjerne ha det inn med teskje Jeg bor i oslo, og får kjøpt alle ingrediensene. Men vil gjerne ha tips om hvilke merker jeg bør kjøpe, hvis det er noen forskjell. Håper noen kan hjelpe meg:)
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Enig i at Chicken Tikka er noe av det beste du kan spise. Venter spent på om du får noen svar. Ellers så vil jeg si at Toro sin Chicken Tikka i den svarte pappesken/kofferten er overraskende god og indisk-aktig for å være poserett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå