Gå til innhold

Mislykka

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bebis80_*
Skrevet

Er så lei meg Første forsøk m IVF mislyktes. Føler meg mislykka jeg også :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er så lei meg Første forsøk m IVF mislyktes. Føler meg mislykka jeg også :tristbla:

Huff da!! *trøste* :(

Du får det nok te en annen gang skal du se :D

Skrevet

for noe forbaske drit asså.

Tror ikke jeg kan forestille meg hvor ille det må være.. håper jeg slipper det der...

Er det ikke dyrt også? syns det er så sykt at man må betale for det selv. skulle fått det av trygden.

Skrevet
for noe forbaske drit asså.

Tror ikke jeg kan forestille meg hvor ille det må være.. håper jeg slipper det der...

Er det ikke dyrt også? syns det er så sykt at man må betale for det selv. skulle fått det av trygden.

Synes oxo en sku få dekket dette av staten.. Det å kunne få barn sku vært gratis på den måten asså....

Gjest Gjest_bebis80_*
Skrevet

Takk for støttem kjære dere! Ja d skulle absolutt vært gratis, trist å måtte spare penger til noe som andre tar som en selvfølge. Samboeren og jeg har tatt en timeout denne uka for å komme oss tilbake på jorda igjen og mobilisere krefter til neste forsøk. Til alle dere som kan få barn på en naurlig, god måte: Verdsett dette som en fantastisk gave og ingen forbannelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...