Gjest Gjest_bebis80_* Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Er så lei meg Første forsøk m IVF mislyktes. Føler meg mislykka jeg også
pleiepike Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Er så lei meg Første forsøk m IVF mislyktes. Føler meg mislykka jeg også Huff da!! *trøste* Du får det nok te en annen gang skal du se :D
theamoren Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 for noe forbaske drit asså. Tror ikke jeg kan forestille meg hvor ille det må være.. håper jeg slipper det der... Er det ikke dyrt også? syns det er så sykt at man må betale for det selv. skulle fått det av trygden.
pleiepike Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 for noe forbaske drit asså. Tror ikke jeg kan forestille meg hvor ille det må være.. håper jeg slipper det der... Er det ikke dyrt også? syns det er så sykt at man må betale for det selv. skulle fått det av trygden. Synes oxo en sku få dekket dette av staten.. Det å kunne få barn sku vært gratis på den måten asså....
Gjest Gjest_bebis80_* Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Takk for støttem kjære dere! Ja d skulle absolutt vært gratis, trist å måtte spare penger til noe som andre tar som en selvfølge. Samboeren og jeg har tatt en timeout denne uka for å komme oss tilbake på jorda igjen og mobilisere krefter til neste forsøk. Til alle dere som kan få barn på en naurlig, god måte: Verdsett dette som en fantastisk gave og ingen forbannelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå