Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hvilken størrelse pleier dere å kjøpe på parfyme flaskene? Jeg pleier å kjøpe edp str 30 ml og edt str 50 ml, for den går det mer av, og må friskes opp oftere. Klarer dere å ruke opp parfymene?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hvilken størrelse pleier dere å kjøpe på parfyme flaskene? Jeg pleier å kjøpe edp str 30 ml og edt str 50 ml, for den går det mer av, og må friskes opp oftere. Klarer dere å ruke opp parfymene? Jeg kjøper EDP 30 ml, og bruker den opp. Bruker den hver eneste dag da. For øyeblikket fikk bruker jeg "Pure Poison Elixir" av Dior. Får mange hyggelige kommentarer fra menn, når jeg har den på meg..!
trulta_ Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Foretrekker å kjøpe 20-30 ml. Har noen som er 50ml, men måtte kaste en for litt siden, den luktet litt rart. syns derfor at det er bedre å kjøpe litt mindre og oftere, enn å måtte kaste en.
Gjest Raptuza Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Likar også å variera og då er det greit å kjøpa minste størrelsen. Men eg har visst gått litt parfyme-amok for ei stund sidan, så no blir det lenge til neste parfymekjøp på denne jenta!!!
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg pleier som regel å kjope en 30 ml flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå