høst Skrevet 6. april 2002 #1 Del Skrevet 6. april 2002 Er det noen som vet om man får kjøpt kakestativ til bryllupskaken. Vi skal ha en "privat" konditor til å pynte kaken og må ordne med stativ selv. Jeg har ikke lyst på søyler midt i kaken, men et stativ der hver del har et eget fat, men de står fortsatt over hverandre, hvis dere skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 6. april 2002 #2 Del Skrevet 6. april 2002 Hej du! Jag har hittat ett företag i Sverige som säljer tårtställningar. Jag vet att de har vad du söker, jag har deras "katalog" på mitt skrivbord. http://www.grampus.se hör av dig till dem, kanske kan de hjälpa dig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 7. april 2002 #3 Del Skrevet 7. april 2002 Er nesten sikker på at dette firmaet selger stativer.De holder til i Hole (ca 50 min fra Oslo) Ring og spør http://horeka.no Lykke til.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulle Skrevet 7. april 2002 #4 Del Skrevet 7. april 2002 Tror en får leie stativ til bryllupskaker på bakeriene. Da jeg bestillte kaken vår kostet det 500 kr i depositum på stativet, og det er jo penger en får igjen!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #5 Del Skrevet 7. april 2002 Har nettop sett et kakestativ på Glassmagasinet i Oslo. Husker ikke helt hvordan det så ut, men det er jo bare å ringe dem og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopy Skrevet 7. april 2002 #6 Del Skrevet 7. april 2002 Var på P.M. Danielsen bokhandel i Arendal, og der hadde di kakestativ til en 300-400 kr. Tror det var Panduro el. Det var treetasjes og så veldig greie ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #7 Del Skrevet 8. april 2002 Begynner selv å bli litt fortvilet, da min søster skal lage kaken og vi ikke finner noen fat. Har sett de på glassmagasinet og de har "borrer" gjennom kakene, det samme gjør de på panduro. Snakket med horeka og de har kun det samme, mens de svenke sidene så ut som de har kun slike med pyramider og masse dill på. HJELP -Fortvilet Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 8. april 2002 #8 Del Skrevet 8. april 2002 Ring et bakeri i nærheten av deg! Det har nettopp jeg gjort, og de hadde tre forskjellige stativ som vi kunne leie. De skulle ha 300,- i leie for et treetj. i tripp- trapp ( forstår?). Og i tillegg ville de ha 1000,- i depositum. Greit det, men så de hadde stativ i Pandurokatalogen til 348,- Der var det med søyler ( en stor i midten) men uannset.... tror jeg kjøper meg et jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. april 2002 #9 Del Skrevet 8. april 2002 (endret) * Endret 2. mai 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #10 Del Skrevet 8. april 2002 Har ringt bakeriet der bryllupet skal være (siden vi reiser på tur to dager etter bryllupet kan vi ikke suse rundt å levere inn ting og tang her i Oslo), men de har faktisk ingen kakefat til utlån, kun det de benytter selv.... Enda mer fortvilet Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tullemor Skrevet 8. april 2002 #11 Del Skrevet 8. april 2002 sitter og blar i det nye bryllupsmagasinet og der er det ett firma som leier ut stativer. på dette bildet er det ett stativ med stang i midten,men du kan jo ringe og spørre om de har andre stativer. dette firma heter j.silksjø as.tlf Slettet - det er ikke lov å legge ut telefon nummer - moderator .håper dette kan være til hjelp. jobber selv som konditor ved ett bakeri,og jeg tror ikke det er så lett og få låne ett stativ i sommermånedene.vi låner ikke ut fordi vi trenger de stativ vi har.1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-09 10:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 9. april 2002 #12 Del Skrevet 9. april 2002 Satt nettopp å så på Lilly i Danmark og der var det link til konditor. http://www.marcipan-figur.dk/ De solgte kakestativer, kaketopper pg ferdig kakepynt osv. Sidene var litt uoversiktelige, men du finner kanskje det du leter etter hvis du tar tiden til hjelp.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå