Mirabella83 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg og mannen skal til london i april og har bestemt oss for å gå på en musical. Men det er mange å velge mellom... Har du vært der og sett en musical du vil anbefale?
Grissini Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har sett flere, men Dirty Dancing, We will rock you og Mamma Mia tror jeg er de jeg likte best.
Gjest StearinPikken Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har sett We will rock you, og den var kanonbra. Angrer ikke et sekund og det var kuleste var da gitaristen i queen kom å scenen og spilte på slutten. Det var ekstase i salen og en utrolig stemming!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Foreslår Phantom of the Opera, eller Les Misérables.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Avenue Q eller (hvis den går) Spamalot.
Gjest Ansjoni Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Foreslår Phantom of the Opera, eller Les Misérables. AOL til det! Ellers går vel LoTR-musikalen nå, hvis man er interessert i sånt. Mamma mia er også festlig
lolita90 Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 jeg har sett Mamma Mia både i London og i Stockholm... Den er virkelig å anbefale hvis du liker Abba musikken... jeg og mamma satt å sang med til hver eneste sang
vana Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Hei, jeg kan også virkelig anbefale we wll rock you. utrolig bra, og veldig annerledes enn mye annet en har sett ellers tror jeg man blir ganske fornøyd samme hvilken musikal man ser i london
Gjest Camelia Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 We will rock you og Mamma mia er kjempebra!! Les Miserables er også fantastisk, men da ville jeg satt meg godt inn i historien først, hvis du ikke kjenner historien. Cats ville jeg ikke sett, den skuffet.
FruLuna Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Jeg anbefaler: - Cats (har sett den to ganger, og liker den veldig godt! Anbefales spesielt hvis du er ekstra glad i dansing) - Lion King (Historien og det meste av musikken er kjent hvis du har sett filmen, og helt fantastiske kostymer! ) - Les Misérables (fantastisk musikk, gripende historie) - Phantom of the Opera (flott musikk) Synd ikke Miss Saigon går lenger, jeg har veldig lyst å se den, men var for sent ute...
Bex Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Min absolutte favoritt er Les Miserabeles! Nydelig musikk, flott historie etc. Og Phantom of the Opera er flott. Mamma Mia er bra om du liker Abba, men det er jo mer en konsert med skuespill enn en tradisjonell musikal. Men sang med og hadde det skikkelig moro, jeg Har også sett Evita og Cats, men de var ikke like bra (ganske bra, men kan ikke sammenlignes med LeMis og Phantom). God tur!!
VirreVapp Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Min favorittmusikal er absolutt Phantom of the Opera. Fantastisk og dramatisk musikk
Harlekin Skrevet 23. februar 2008 #13 Skrevet 23. februar 2008 Jeg sier det som mange her sier, Phantom of the Opera! Fantastisk flott og dramatisk musikk. Fikk frysninger på ryggen (og tårer i øynene) ...
Hu i Svingen Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 Nr. 1: We will rock you! :D Anbefales! Les Miserables er ikke noe gøy med mindre du har satt deg inn i det på forhånd. Stomp var veldig bra (ikke akkurat musikal da), men vet ikke om den går lenger?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 We will rock you!!!!!!!Queen musikk Selv min kjære mann var utrolig fornøyd etterpå, enda han ikke kan fordra musicaler. Ble overrasket over hvor mange Queenssanger jeg kunne....
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 Les Mis er fantastisk!!!! Så Chicago før jul, og den var ok, men kunne ikke måle seg med Les Miserables.
Rosenrød Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Jeg likte best: Les Miserables MammaMia Cats We will rock you Har også sett: Dirty dancing Sound of music Phantom of the opera Fame Og en til som jeg ikke husker navnet på....
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 Lion King er utrolig! Imponerende kostymer, anbefales!
Maneo Skrevet 28. februar 2008 #19 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Les Misérables er nydelig. Hu i Svingen sa det "ikke noe gøy med mindre du har satt deg inn i det på forhånd", men det er jeg dypt uenig i. Endret 28. februar 2008 av Maneo
Bex Skrevet 12. mars 2008 #20 Skrevet 12. mars 2008 Jeg så Les Mis på mandag (for fjerde gang...) og den var enda flottere enn sist. Hadde med meg en "musikal-jomfru", og hun var like begeistret som meg! Går her og synger på alle de flotte sangene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå