Gå til innhold

Hvilken lipgloss er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_blondie_*
Skrevet

Jeg har kjøpt en fin en på tax-free fra Guerlain. Ganske nøytral egentlig, med litt glitter i. Holder lenge også.

Har du noen å anbefale??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg har kjøpt en fin en på tax-free fra Guerlain. Ganske nøytral egentlig, med litt glitter i. Holder lenge også.

Har du noen å anbefale??

Er det KissKiss fra Guerlain? Den liker i såfall jeg godt også. Også er jeg veldig fornøyd med Chanel Levres Scintillantes, ikke sånn veldig klissete og har god holdbarhet på leppene.

Gjest Gjest_blondie_*
Skrevet

Fargen heter "Terracotta" (Guerlain)

Har en fra Clinique også som er kjempebra!

Skrevet

Favoritter er JuicyTube og LipFusion. Synes f.eks. de fra Chanel og Dior varer så kort i forhold.

Skrevet
Favoritter er JuicyTube og LipFusion. Synes f.eks. de fra Chanel og Dior varer så kort i forhold.

Må si meg enig i alt, bortsett fra LipFusion. Syntes den er på lik linje med Chanel og Dior sine..

Har prøvd omtrent alt av lipglosser,men må bare innse a JuicyTubes er desidert best på alt.

Skrevet

Nokon som har prøvd Pure Color Gloss frå Estee Lauder? God?

Gjest Bolledeig
Skrevet

Liker diorkiss, da blir leppene penest, men den er grisete og varer ikke spesielt lenge.

Det samme gjelder Lancome. L´oreal sin 6 hr lipgloss (eller hva de nå kaller den) holder faktisk det den lover, den holder i evigheter.

Clarins sin lipgloss er kjempegod og man får pene lepper og god smak, men er udrøy (verre enn Dior sin).

Skrevet

Juicy Tubes og Diorkiss er mine favoritter :) Har alltid vært avhengig av lypsyl o.l. men bruker nå kun disse på dagtid. Gir meg nok fukt.

Skrevet

Juicy tubes, og så synes jeg ACO som jeg har kjøpt på apoteket er bra. Og billig!!

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar frå Maybelline og Yves Rocher. Heilt greie.

Skrevet

Juicy tubes fra Lancòme, uten tvil. Klissete, men smaker godt og holder leeenge.

God nr to er ID bare minerals sin...Fiiiin:)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg kan ikke fordra kliss, så for det meste bruker jeg enten Weleda Everon eller Nuxe leppepomader. Men av glosser liker jeg Clarins Color Quench Lipbalm, som er en farget leppepomade (mange fine farger!), samt en glossy stift fra Clinque som heter Color Surge Butter Shine. Min favorittfarge heter Plum Fusion (eller noe liknende) :)

Skrevet

Jeg klarer heller ikke kliss, så jeg holder meg til Rosebud med mint - nydelig smak og passe gloss.

Skrevet

Jeg syns det er fordeler og ulemper ved alle lipgloss, enten de er klissete, dyre, blir brukt opp fort, dårlig utvalg av farger, for mye smak, vond smak..etc. så jeg bruker litt av hvert.

Juicy Tubes: mye for pengene, godt utvalg dufter selv om alle de fleste er fargeløse, litt klissete

DiorShow Glosshow: overpriset, akkurat passe konsistens - ikke klissete, fine farger, litt uhygenisk med krukke

Dior Addict Ultragloss: fine farger, fin gloss, kjedelig lukt, ikke drøy

Estee Lauder High Gloss: mye for pengene, fine farger men litt dårlig utvalg , god lukt

:)

Skrevet

Synes L'Oreal Glam Shine er OK...

Gjest Gjest_sugar_*
Skrevet

Har fått dilla på Juicy Tubes' Icy Pop!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...