molly83 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Med å kjøpe meg brudekjole? gifter meg i august og enda ikke bestemt meg. Hører flere snakker om 7 mnd for å få kjolen og sånn. Jeg tenker å ha enten maggie Sottero eller Pronovias.
molly83 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2008 Hvem synes dere er finest forresten? Pronovias necora http://www.kristinsbrudesalong.no/pronovias.html Maggie sottero Phuong http://www.kristinsbrudesalong.no/maggiesottero.html
molly83 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Fikk ikke til linken jeg..hmm. Pronovias kjolen er nr 13 maggie sottero kjolen er nr. 7
Ambriel Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Spørsmålet om du er for sent ute kan jeg dessverre ikke svare på da jeg ikke har peiling på slikt. Har ingen planer om å gifte meg heller så hehe Men hvilken kjole som var finest kan jeg svare på, garantert Maggie sottero Phuong kjolen Synes den andre lignet mer på en nattkjole jeg Den var fin, men da synes jeg den andre var mye mer elegant Edit: Sorry, ser jo nå at jeg så på feil kjoler Så på de første to som dukket opp jeg Men jeg likte fremdeles den fra Maggie sottero Phuong best Endret 3. februar 2008 av Ambriel
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Skulle tro at du har tid nok enda. Jeg bestillte min Pronovias Ebano i november og den kommer i mars/april. Jeg ville gått for Pronovias sin. Helt enkel og nydelig. De fleste av pronovias sine kjoler er også i silke, noe som er mye, mye lettere en MS sine polyester kjoler. Prøvde et par MS kjoler når jeg kikket og jeg hadde ikke orket å gå med dem en hel dag. Om du skal ha Pronovias så ville jeg sjekket pris hos den butikken i oslo sentrum som fører dem (husker ikke navnet) de lå nesten 1000 kr under på min modell i forhold til kristins. Lykke til med kjole valget
molly83 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg er 174 cm og er ganske tynn,så 34 eller 36 tror jeg at jeg må ha i str. Vet ikke nr på kjolen,men hvis du ser på linken min lenger opp og kjole nr 13,så ser du den. Heter Pronovias Necora Endret 3. februar 2008 av vimse
Gjest Eline80 Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Med å kjøpe meg brudekjole? gifter meg i august og enda ikke bestemt meg. Hører flere snakker om 7 mnd for å få kjolen og sånn. Jeg tenker å ha enten maggie Sottero eller Pronovias. Jeg bestilte hos Torunns Drømmekjoler og fikk kjolen min på 3 uker. Det er jo ikke originaler, men for den prisen bryr jeg meg ikke så mye om merkelappen i nakken
Gjest Gjest_tuva_* Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bestilte min Maggie kjole hos Kristins helt i slutten av november. Fikk telefon her forleden dag om at kjolen min var kommet og klar til tilpasningstime. Da jeg kjøpte den fikk jeg beskjed om at den sannynligvis kom i løpet av de første månedene av året, men worst case kom den innen utgangen av mars. De tar somoftest ikke så lang tid som butikken sier. Fabrikanten lover 10-14 uker leveringstid (da har de tatt høyde for forsinkelser hos seg så vanligvis tar det kortere tid), deretter smører brudesalongen på en god del forsinkelse så de skal være helt sikre på at kjolen er kunden i hende i god tid før bryllupet. Det ville være kjipt å stå bak kassen og måtte si til en kommende brud at kjolen ikke rekker frem i tide. Da er det bedre å "miste" en kunde / anbefale et annet kjolemerke. Mener å huske at Kristins selger MS kjoler så lenge du kan vente 6 måneder på levering. Jeg sa det var 5 måneder til bryllupet og de sa de skulle fikse det også. Glad for det i dag, for jeg fant drømmekjolen som ødela alle de andre prøvingene mine.. Hele tiden ble kjolene målt opp mot MS kjolen og alle kom til kort.
*Lollipop* Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 (endret) .... Endret 3. april 2008 av Tassie
Gjest Gjest_VERONICA_* Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Med å kjøpe meg brudekjole? gifter meg i august og enda ikke bestemt meg. Hører flere snakker om 7 mnd for å få kjolen og sånn. Jeg tenker å ha enten maggie Sottero eller Pronovias. Hei ! jeg skal også gifte med i august den 16. jeg har funnet min kjole og de i butikken mente at det var en rett tid å bestille på. no går vi mot påske og pinse..sommerferie.. 7 mnd var vel litt i det lengste laget. de mente 3 til fire mnd før.. håper du finner din rette kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå