Gå til innhold

jenter se her

Gjest Gjest_kalle_*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sjekk disse linkene :

http://www.hippiegoddess.com/sample/esample01.jpg

http://www.esatclear.ie/~james_m/pics/hairy.jpg

noen av dere jenter som har såpass med hår på musa?, blir så utrolig opphisset av slike jenter

Seriøst?? Tenne på sånt??? :sjenert:

Nej, huff... Mener folk flest er penest uten hår jeg.. Ikke at jeg går å ser på alle andre... Men bare min mening...

Men seff, det er jo smak og behag da....

Skrevet

Nei takk... heller mindre enn mer i denne kategorien...

Skrevet

Jeg har spurt kjæreste om han liker de bildene. Første bilde likte han veldig godt og har sagt på fitta ser det ut veldig bra men altfor mye hår i armhulene. ;)

Skrevet

Det gjorde ihvertfall meg glad for at jeg er hetrofil...

Skrevet

Nei. Her er det glatt. Og det er også pga meg selv, synes det ser bedre ut og synes det selv er ekkelt med alt det håret!

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Tja, om ikke så mye hår, så er jeg i hvert fall naturlig. Flere av mine venninder er heller ikke så hysteriske med hensyn til intimbarbering lenger. Godt og vite at flere gutter der ute liker at vi ser ut som voksne.

Gjest Gjest_Tobias_*
Skrevet
Godt og vite at flere gutter der ute liker at vi ser ut som voksne.

Må flire av slike utsagn. En dame er en dame selv om hun ikke har kjønnshår, og ikke en liten pike. Må si jeg syns synd på de damene som ikke føler seg kvinnelige nok om de barberer seg, da kan man ikke ha særlig bra selvbilde når man selv mener at man ikke ser voksen ut uten hår der nede.

Gjest StockDama
Skrevet

Det var da litt i overkant mye... jaja, noen liker ditt, noen liker datt.

Lurer på om dama i siste bildet noen gang har prøvd å flette.....

Skrevet

Jeg har vært glattbarbert i alle år og skal jeg sleike en annen jente så liker jeg at hun også er glattbarbert.

Gjest Gjest
Skrevet
Godt og vite at flere gutter der ute liker at vi ser ut som voksne.

Så kvinner som får en hårsykdom og mister håret (ja, de mister der også), ser ikke ut som voksne kvinner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...