miss me Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 har lyst å bestille en veske fra H&M. Er det noen som har vet om en kul veske gjerne i sort, passe stor?
hkarls1 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Finnes ikke så mange sorte vesker på hm.com, men de har noen Jeg har denne i hvit og er fornøyd Vedlegg fjernet i hht KG's regler. Kari, mod Endret 3. februar 2008 av Kari
miss me Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Det er akkurat den jeg har lyst på i sort......så den er fin?, er den veldig stor?
hkarls1 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Målene står vel på hm.com, jeg synes den er akkurat passe Man får plass til litt, men den er ikke alt for stor Hehe.
miss me Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Bare synd at det er så lang leveringstid på den. Leveres ikke før i april når man prøver å bestille den på nettet. :gråte:
hkarls1 Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Oi, det var litt lenge ja! Min va det ikke lang leveringstid på, var på lager da. Men de har vel akkurat gått tomt da :s Men hvis du bestiller nå, så har du jo noe å glede deg til ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå