Gå til innhold

Puffees puslerier

Gjest Puffee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei sann!

Lei situasjon egentlig. Jeg mener: det er faktisk meningen at det er samboeren du skal være så keen på. Men shit happens og da må man finne en mulighet til å komme ut av den.

La oss se det fra din samboers side: han har en samboer som er ute på fest, hun treffer en mann, de flørter og liker hverandre veldig godt, hun drikker, han drikker, hun har lyst på han, men klarer å avslå et tilbud om å være med inn for å drikke te. Da de skilles gir de hverandre et kyss. Hun er nå invitert på fest til han og føler seg veldig tiltrukket.

For meg smalt det ikke før det med kysset. Du høres ut som en veldig omtenksom og snill kvinne som av alt på jord ønsker å være tro mot din samboer. Men hva er det egentig å være utro? Å ligge med en annen? Jeg tror det å være utro har mer med at man er glad i en annen og ikke holder seg helt tilbake. For all del, rett meg hvis jeg tar feil!

Det viktigste for deg er vel nå å finne ut om du har en fremtid med den nye fyren eller om det er samboeren din du helst vil dele livet med. For det er viktig at man bestemmer seg for å velge bort en før man gjør ting som kan kalles utroskap. Jeg vet faktisk veldig lite om hvordan man skal trå frem når sånne problemer oppstår, men jeg er helt sikker på at du er nødt til å velge, for samboeren din blir totalt knust hvis han finner sin elsker utro.

Som nevnt før: Rett meg hvis jeg sier feil her nå altså!!

Lykke til! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...