Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok. så igjennom mailen til kjæresten min fordi han ville at jeg skulle se om det hadde komt en viktig mail.

Han har send mail til seg selv av halvnakne jenter han kjenner! tittelen er sånn : " heite bilder av... " Det er sendt ETTER at vi ble sammen i august :/

Hva bør jeg gjøre? ble kjempe lei meg ;(

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spurt han hva dette var for noe, og hvorfor :regler:

Skrevet

Ja slikt hører ikke hjemme i et forhold. At dette er jenter han kjenner, gjør ikke saken bedre. Spør ham rett ut, det har du all rett til.

Gjest Labellamia
Skrevet

Jeg ville skrevet dem ut, satt dem i perm og pakket de inn i pent papir og gitt ham den i gave Så ville jeg bedt han om å forsvinne med beskjed om å komme tilbake når han har tenkt seg om og funnet hva han vil. Ha deg eller noen av disse damene.

Skrevet
Jeg ville skrevet dem ut, satt dem i perm og pakket de inn i pent papir og gitt ham den i gave Så ville jeg bedt han om å forsvinne med beskjed om å komme tilbake når han har tenkt seg om og funnet hva han vil. Ha deg eller noen av disse damene.

Hahah!

Fantastisk forslag!

Det skulle jammen jeg også gjort!

Skrevet

Ikke dumt forslag, dette. Hvis det plager deg, bør du uannsett metode konfrontere ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...