Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 ok. så igjennom mailen til kjæresten min fordi han ville at jeg skulle se om det hadde komt en viktig mail. Han har send mail til seg selv av halvnakne jenter han kjenner! tittelen er sånn : " heite bilder av... " Det er sendt ETTER at vi ble sammen i august :/ Hva bør jeg gjøre? ble kjempe lei meg ;( Hva hadde du gjort?
eximus Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde spurt han hva dette var for noe, og hvorfor
Lykkelille Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Ja slikt hører ikke hjemme i et forhold. At dette er jenter han kjenner, gjør ikke saken bedre. Spør ham rett ut, det har du all rett til.
Gjest Labellamia Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg ville skrevet dem ut, satt dem i perm og pakket de inn i pent papir og gitt ham den i gave Så ville jeg bedt han om å forsvinne med beskjed om å komme tilbake når han har tenkt seg om og funnet hva han vil. Ha deg eller noen av disse damene.
Supramundane Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg ville skrevet dem ut, satt dem i perm og pakket de inn i pent papir og gitt ham den i gave Så ville jeg bedt han om å forsvinne med beskjed om å komme tilbake når han har tenkt seg om og funnet hva han vil. Ha deg eller noen av disse damene. Hahah! Fantastisk forslag! Det skulle jammen jeg også gjort!
Redlady Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Jeg ville skrevet dem ut, satt dem i perm og pakket de inn i pent papir og gitt ham den i gave Så ville jeg bedt han om å forsvinne med beskjed om å komme tilbake når han har tenkt seg om og funnet hva han vil. Ha deg eller noen av disse damene. Ikke dumt forslag, dette. Hvis det plager deg, bør du uannsett metode konfrontere ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå