Gå til innhold

En norsk mann og hans hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

:popcorn:

Okay jenter og gutter, aner ikke om dere vet om denne siden fra før av, men jeg må si at jeg aldri har blitt så forundret over en mann som det han her har gjort meg.

Hva syns dere?

Amadeus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hahaha.....dette var jo ufattelig morsom lesning!

Deler av innlegget er slettet.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Skrevet (endret)

Jeg fikk meg en god latter. Makan til sprøyt har jeg ikke sett på lenge.

Deler av innlegget er slettet.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Skrevet

Søk på VG's debattsider etter Amadeus så finner dere utfyllende lesning. Pussig fyr med noen gode poenger, og mange argumenter som ikke tilhører vår verden :)

Skrevet

Altfor mye tekst akkurat nå, men har lagret ham, så jeg får lese ham en dag jeg ikke står på farten.

Skrevet

Et innlegg er fjernet pga fullt navn.

Kari, mod

Gjest dere vet hvem jeg er
Skrevet
Et innlegg er fjernet pga fullt navn.

Kari, mod

Forbudt å skrive fullt navn her?? Jeg bare var ærlig med å si hvem jeg er og jeg mener at alle bør signere med fullt navn når de uttrykker seg. Det jeg sier er at det er mange på denne kvinneguiden ( om det er kvinner her vet vi jo ikke for man får jo ikke skrive fullt navn her hehe) som omtaler hjemmesiden min. Saken er jo at ikke en har skrevet noe her som uttrykker at de har forstått noe som helst om hva jeg skriver der. Enhver idiot kan skrive dritt om en side uten å begripe en millimeter om hva den handler om, dersom idioten støttes av idioter, det er jo idiotenes diktatur det. Så kom med noe konstruktiv kritikk da...hvis dere greier da...

Gjest dere vet hvem jeg er
Skrevet
Søk på VG's debattsider etter Amadeus så finner dere utfyllende lesning. Pussig fyr med noen gode poenger, og mange argumenter som ikke tilhører vår verden :)

DU TÅLER DEN URETTEN SOM IKKE RAMMER DEG SELV SÅ BRA!!! Bare den rammer den du ikke liker, så trives du så vel, så slutt med det crappet med det Øverlandsistatet azz.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...