Gå til innhold

Apotekets Babypakke.

monja

Anbefalte innlegg

Noen her som har benyttet seg at tilbudene apotekene har til gravide/nybakte foreldre?

Apotekets Babypakke

Jeg har litt lyst til å hente meg en sånn en, men jeg synes kanskje betingelsene for å få den stanser meg litt....

Jeg vil gjerne ha Apotekes Babypakke gratis. Jeg ønsker også å motta informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Alliance Apotek, Ditt Apotek, Vitusapotek, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Baby DM Scandinavia. Informasjonen, tilbudene og prøvene kan bli sendt med post, email eller sms, og jeg kan også bli kontaktet via telefon. Jeg samtykker at mitt navn og adresse, samt mine øvrige personopplysninger registreres i deres databaser for dette bruk. Jeg kan når som helst trekke mine opplysninger ut av databasene ved å følge instruksjonen under "Avbestilling".
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hentet min, men det var ikke spesielt bra syns jeg..... Men så lenge det er gratis så takker jeg og melder meg ut hvis det skulle oppstå noe ubehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hentet min, men det var ikke spesielt bra syns jeg..... Men så lenge det er gratis så takker jeg og melder meg ut hvis det skulle oppstå noe ubehag.

Har hentet min og, men er skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har den på de fleste apotekkjedene.

Jeg hentet min på Apotek 1 - men ble skuffet.

Fikk et blad (Foreldre og Barn fra juli (!)), noen gratis bleier i de minste størrelsene, en plastikk skål til mat (med skje), masse reklame og noen mini prøver på f.eks. såpe.

Bortsett fra bleiene var det vel ikke mye vits i det som var der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bortsett fra bleiene var det ikke mye å rope hurra for.

6 pampers newborn (2-5 kg) bleier

6 pampers new baby mini (3 - 6 kg) bleier

Boken "Se" fra Go'boken (den hadde vi til storebror og den var stor stas)

Reklamer

Spiseskål med skje (6 mnd +)

I MAM smokke

Prøve på ACO baby bath oil

Prøve på Neutral shower gel

Foreldre og Barn fra juli 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakke sist og har ikke mottatt noe info i ettertid. Hentet pakken i dag også, mest så jeg kunne få en nyfødtbleie å sammenligne med lommebleiene jeg har sydd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet min på Alliance apotek. Den libero-pakken får jeg ikke hentet fordi den MÅ hentes på en bestemt Lindex-butikk, og den var under oppussing sist jeg var der. Det er nesten 2 timer å kjøre med bil dit (jeg har flyttet), så jeg gidder ikke akkurat å kjøre ens ærend for å hente de lille pakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har henta den, og libero sin pakke! :)

Synes det er kjekt med gratisting jeg, venter på sandvik sin i posten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...