monja Skrevet 2. februar 2008 #1 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen her som har benyttet seg at tilbudene apotekene har til gravide/nybakte foreldre? Apotekets Babypakke Jeg har litt lyst til å hente meg en sånn en, men jeg synes kanskje betingelsene for å få den stanser meg litt.... Jeg vil gjerne ha Apotekes Babypakke gratis. Jeg ønsker også å motta informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Alliance Apotek, Ditt Apotek, Vitusapotek, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Baby DM Scandinavia. Informasjonen, tilbudene og prøvene kan bli sendt med post, email eller sms, og jeg kan også bli kontaktet via telefon. Jeg samtykker at mitt navn og adresse, samt mine øvrige personopplysninger registreres i deres databaser for dette bruk. Jeg kan når som helst trekke mine opplysninger ut av databasene ved å følge instruksjonen under "Avbestilling". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. februar 2008 #2 Del Skrevet 2. februar 2008 Registrer deg - hent pakken - og meld deg ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. februar 2008 #3 Del Skrevet 4. februar 2008 Man kan jo bare hente den på apoteket? Det gjorde jeg i alle fall. Meldte meg ikke inn i noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. februar 2008 #4 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har hentet min men vurderer å melde meg ut igjen om det blir et problem at de bgeynner å ringe etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. februar 2008 #5 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal hente min, bestilte den for leeeenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 8. februar 2008 #6 Del Skrevet 8. februar 2008 Har hentet min, men det var ikke spesielt bra syns jeg..... Men så lenge det er gratis så takker jeg og melder meg ut hvis det skulle oppstå noe ubehag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 8. februar 2008 Har hentet min, men det var ikke spesielt bra syns jeg..... Men så lenge det er gratis så takker jeg og melder meg ut hvis det skulle oppstå noe ubehag. Har hentet min og, men er skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. februar 2008 #8 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva var innholdet da? Kan man når som helst bare hente den, og gjelder det alle apotek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 9. februar 2008 #9 Del Skrevet 9. februar 2008 De har den på de fleste apotekkjedene. Jeg hentet min på Apotek 1 - men ble skuffet. Fikk et blad (Foreldre og Barn fra juli (!)), noen gratis bleier i de minste størrelsene, en plastikk skål til mat (med skje), masse reklame og noen mini prøver på f.eks. såpe. Bortsett fra bleiene var det vel ikke mye vits i det som var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, bortsett fra bleiene var det ikke mye å rope hurra for. 6 pampers newborn (2-5 kg) bleier 6 pampers new baby mini (3 - 6 kg) bleier Boken "Se" fra Go'boken (den hadde vi til storebror og den var stor stas) Reklamer Spiseskål med skje (6 mnd +) I MAM smokke Prøve på ACO baby bath oil Prøve på Neutral shower gel Foreldre og Barn fra juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. februar 2008 #11 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg fikk pakke sist og har ikke mottatt noe info i ettertid. Hentet pakken i dag også, mest så jeg kunne få en nyfødtbleie å sammenligne med lommebleiene jeg har sydd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. februar 2008 #12 Del Skrevet 13. februar 2008 Hentet min på Alliance apotek. Den libero-pakken får jeg ikke hentet fordi den MÅ hentes på en bestemt Lindex-butikk, og den var under oppussing sist jeg var der. Det er nesten 2 timer å kjøre med bil dit (jeg har flyttet), så jeg gidder ikke akkurat å kjøre ens ærend for å hente de lille pakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buljo Skrevet 16. mars 2008 #13 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har henta den, og libero sin pakke! Synes det er kjekt med gratisting jeg, venter på sandvik sin i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå