Gå til innhold

Blir naturister kåte?

Fremhevede innlegg

Gjest Naturist-tuppa
Skrevet

BLIR NATURISTER KÅTE, av å gå nakne?

Blir da litt kåtere om sommeren, når det er varmt.

Men går du på naken-Huk for å finne fine damer å se på, blir du nok skuffet.

Mye mer pirrende å sitte med en øl på Karl Johan, å se på babes-ene, som går forbi der.

Men mange koselige menn på nakenstrendene, og de setter pris på at vi "damer rundt 30", kommer. veldig høflige. Litt mange homoer, men de er ikke farlige.

Har truffet flere der jeg har spist middag med, gått på kino med osv.

Og glem alt det maset med "kåte griser som sikler".

Ja, ja: Opplevde i forfjor i 70-åring som sa: "Fy, du var da fin!"

Men det var da bare koselig å høre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Hadde i utgangspunktet tenkt meg på naturist-strand en gang med madammen, men jeg vet ikke helt hvordan det kommer til å gå. Får flaggstang av bare å kjede meg - og man vil jo ikke sjenere andre for mye...

Gjest sissel
Skrevet

Til tuppa.

Hva med deg og dine hormoner.....blir ikke du litt opphisset, småkåt på Huk???

Jeg er jo eksibisjonist...og....jja som jeg skrev lenger opp her...

• 2 måneder senere...
Gjest Naturist-tuppa
Skrevet

MÅ BARE MASE LITT JEG:

Men dødsherlig å sole seg helt naken, sval vind overalt, ingen våte truser, ingen hvite felt. Synd det er så få som gjør dette i Norge. Nesten ingen unge.

Har "lurt med meg" noen venninner til naken-Huk, og alle har blitt hekta, og lurer på når vi skal ut igjen osv. En maste til og med på meg om å reise til Maspalomas-stranden på Gran Canaria, og dit skal vi om en måned.

Damer, jenter og kvinner her inne: Try this!

I det minste prøv det, før du avfeier det med noe rart.

• 5 år senere...
Skrevet (endret)

Det å slappe av litt naken er helt naturlig.

Har vært noen ganger på en nudiststrand og var veldgi spent på hvordan jr. ville reagere.

Det gikk overaskende bra. Atmosfæren var veldig rolig og ingen seksuell spenning i hele tatt.

Folk i alle fasonger og aldre, riktignok overvekt av 40+.

Jeg har sett de ordentlinge naturistene og de som liker og vise seg.

Har vært vitne til litt en gang. Tre par som koste litt og et par som tok den litt lenger enn de andre. Der samlet det seg mange mannfolk og koste seg mens de så på, noen heldige fikk være med i kosen og fikk seg en runk og fingre dama og suge pupp.

De fleste som var der stod i en helv sirkel som koste seg på egenhånd!

Alle som stod og se på tviler jeg på kom bare for å se om det var noe liv!

Som den restløse personen jeg er så liker jeg å titte og gå litt rundt for å se. Så en lang stradn i syden er den optimale stranden for meg, og den stranden finner jeg ikke i Norge tror jeg

Endret av cameraten
tilleg info
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 20.4.2016 at 23.36, cameraten skrev:

Det å slappe av litt naken er helt naturlig.

Har vært noen ganger på en nudiststrand og var veldgi spent på hvordan jr. ville reagere.

Det gikk overaskende bra. Atmosfæren var veldig rolig og ingen seksuell spenning i hele tatt.

Folk i alle fasonger og aldre, riktignok overvekt av 40+.

Jeg har sett de ordentlinge naturistene og de som liker og vise seg.

Har vært vitne til litt en gang. Tre par som koste litt og et par som tok den litt lenger enn de andre. Der samlet det seg mange mannfolk og koste seg mens de så på, noen heldige fikk være med i kosen og fikk seg en runk og fingre dama og suge pupp.

De fleste som var der stod i en helv sirkel som koste seg på egenhånd!

Alle som stod og se på tviler jeg på kom bare for å se om det var noe liv!

Som den restløse personen jeg er så liker jeg å titte og gå litt rundt for å se. Så en lang stradn i syden er den optimale stranden for meg, og den stranden finner jeg ikke i Norge tror jeg

Da har du IKKE vært på Naken-Huk på Bygdøy i Oslo. Ikke alle har hage, balkong eller hemmelig sted ute i naturen.  Her er alle nakne, og ser du naboen legger du deg bare på magen, så han ikke ser deg.  Innrømmer at jeg fortsatt er litt pysete.  Ikke noe man snakker så høyt om, men de jeg har fått med, er ikke vanskelig å be en gang til.  Deilig da.  Glem alle skremslene fra folk som aldri har vært på en nakenstrand.  Men som alltid vet alt best.

Anonymkode: 48212...497

• 3 år senere...
Skrevet (endret)
På 3.2.2010 den 15.58, Gjest Gjest_lurer_* skrev:

men lurer på hva jentene har å si om saken? :) anyone?

Jeg er en jente på 19. Var første gang på en lokal nakenstrand da jeg var 17 og gikk mye der i fjor da jeg var 18. Jeg opplevde ikke at jeg tenkte på sex mye. Jeg er ganske vant med å være naken fra før av, men ikke blant så mange andre. Jeg har aldri sett noe veldig seksuelt i dagslys eller på selve stranden, men hender man ser to stykker gå inn i skogen på kvelden haha. Synes det er koselig og greit, så lenge man ikke sjenerer seg for andre, og aldri på dagen da mange barnefamilier og andre er til stede. 
Jeg elsker å være naken i solen, og bryr meg sjeldent om at jeg som oftest er den eneste på min alder der. Føler meg alltid helt trygg siden det er så mange hyggelige mennesker rundt. Er veldig fornøyd med eget utseende, men har ikke noe behov for å vise fram. Blir noen ganger litt kåt av å bli sett, og det kan kile litt i kroppen, men det tror jeg bare er naturlig. Jeg blir oftere mer kåt på en vanlig tekstilstrand om jeg får noen blikk, så tror ikke nakenheten har en SÅ stor effekt på det, som mange tror. Er hyggelig å få noen blikk i blant og komplimenter fra de man snakker med, men det fører sjeldent til noe mer, selv om man kan bli litt kåt av det. Er veldig glad i sex, som mange andre, men er på stranden bare for å slappe av i solen og nyte dagen.

Endret av Hei på deg :)
Skrevet

Tydeligvis ikke noe for meg som får reisning for ingenting, men er det lov å tapen den fast til låret?

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst og gå på en naken- nudist strand og slappe av i sola. Føler spenning for dette, da det er ukjent for meg. Er det slik at du går på stranda, legger deg på solsenga/ teppet og der kler av deg? 

Anonymkode: bea88...04c

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg vurderer å sesongdebutere i dag. Har lengtet gjennom hele vinteren. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å være naken på stranden. Typen min har ikke vært vant til det. Han får dessuten ståpikk bare av å se en naken rumpe. Først nektet han å være med dersom det var flere enn oss to. Nå "tapper han av sevja" som han sier før vi går på stranda. Da fungerer det bra! Jeg tror egentlig ikke det handler om sex, men bare at det blir slik.

Anonymkode: 6e84f...62f

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lyst og gå på en naken- nudist strand og slappe av i sola. Føler spenning for dette, da det er ukjent for meg. Er det slik at du går på stranda, legger deg på solsenga/ teppet og der kler av deg? 

Anonymkode: bea88...04c

Det gjør du. Ser noen kler av seg rett før de går inn på strandområde, men de aller fleste kler av seg når de har funnet seg en plass. 
Det er ikke så spennende som du forventer, folk i alle størrelser og fasonger. Det går litt tid så blir du vant med det og nyter bare det å være naken og kjenne sola og havet og kose deg uten noen seksuelle baktanker. 

Anonymkode: cc138...158

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
På 2.2.2008 den 19.53, Gjest 2r skrev:

Naturisme er populært og nakenhet er jo egentlig hærlig. Har imidlertid ikke våget dette selv, og da madamen ikke vil, blir jeg vel neppe noengang nudist. Men er det noen her som har erfaring? Og er det sånn at sex ikke eksisterer blant naturister og nudister mens de boltrer seg nakne sammen? Fatter ikke at det er mulig å unngå sexfokus i en slik setting, selv om jeg leser at nakenfolket selv hevder de overhodet ikke tenker sex.

Dersom du er på stranda.Boltrer du deg i sammen med de andre og har sex da? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Dersom du er på stranda.Boltrer du deg i sammen med de andre og har sex da? 

Vil tro vedkommende har funnet ut litt rundt sin egen nakenhet, 12 år siden han skrev dette...

Anonymkode: cc138...158

• Liker 1
Skrevet

Hvem som helst kan vel bli kåt nesten når som helst og det trenger ikke ha noe med nakenhet å gjøre. I vår kultur og vårt samfunn blir vi imidlertid hele tida programmert til å forbinde nakenhet med sex. Det er slik hjernen vår er vant til å tenke etter å ha blitt matet med dette i samfunn og media i flere tiår, og da er det jo en naturlig følge av dette at når man kler seg naken sammen med andre så trigges produksjonen av "sex-hormoner" og kroppen forbereder seg på sex. 

Dette er mest tilfellet for nybegynnere. Det tar som regel ikke mange minutter på naturiststranda før hjernen skjønner at her er fokus noe annet enn sex og eventuell kåthet gir seg.

Når det er sagt, vet jeg at det også finnes steder og strender som er kjent for å være friere og som bevisst oppsøkes av folk som vil ha seg et ligg.

Kan vel kanskje litt grovt dele inn "naturister" i to grupper:
1. De som søker den fysiske og psykiske komforten og velbehaget ved å være nakne uten seksuell aktivitet.
2. De som søker seksuell spenning og utløp for ekshibisjonisme ved å være naken.

Så er det alle mulige grader/blandinger av disse to ytterpunktene.

Norske og internasjonale organiserte naturister og foreninger tilhører alltid "kategori 1". Det er denne kategorien som er den vanligste og som ofte kan være en familieaktivitet med barn, voksne og eldre sammen.

Det som er litt rart, er at det virker som de fleste som ikke selv er i "kategori 1", tror at "alle" naturister og dermed også alle naturiststeder/strender tilhører "kategori 2". Det gjør nok at mange er redde for å prøve naturisme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...