Gjest Eline80 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Lokalet gjør at vi må ha et langt hovedbord, dvs. at min bror med dame og mannens ene bror (eldste bror) med kone må sitte ved hovedbordet. Er det greit at denne broren takker for maten? Eller bør det være den broren som ikke sitter ved hovedbordet som gjør det? Hva sier skikk og bruk om det? Han har best forhold til den eldste broren og har mest lyst til at han skal gjøre det.
Usikker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hvorfor skulle ikke det være ok? Gjør som dere vil - ikke bry dere om hva andre mener og synes. Er det ikke deres bryllup da
prinsessa Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Selvfølgelig kan man gjøre det slik. Kan ikke skjønne at det skulle være noe problem
Kristaa Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Ikke noe prolem at han gjør det Hm, dette minnet meg om at jeg må begynne å øve på tryllekunstene mine til den sotre dagen, samt levere inn kjolen min for litt forkorting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå