Linda644 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Virker det? var det ubehagelig? er veldig interessert å prøve det, så det i dag og det kostet 500... noen erfaringer?
California Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg har ikke forsøkt den, men har brukt crest whitestrips til å bleke tennene. Over et halvt år siden jeg gjorde det, men fikk en kommentar på hvite tenner senest denne uka. Uansett, gjør et søk på "rapid" her på KG, jeg så det lå noen tråder ute om temaet. Eventuelt ligger det også noen tråder om både crest whitestrips og tannbleking generelt. Crest whitestrips koster forøvrig $25/130kr på amazon. Endret 2. februar 2008 av California
taliee Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hei, etter lenge om å men, så bestemte jeg meg idag for å kjøpe Crest Whitestrips.. bydde akkurat på ebay, men den kom så høyt opp i pris, så tenkte jeg skulle bestille på amazon.. men når jeg kommer til checkout'en, så står det at det ikke funker til Norge.. Trodde de solgte til Norge å jeg? Hva er feil??
California Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Hei, etter lenge om å men, så bestemte jeg meg idag for å kjøpe Crest Whitestrips.. bydde akkurat på ebay, men den kom så høyt opp i pris, så tenkte jeg skulle bestille på amazon.. men når jeg kommer til checkout'en, så står det at det ikke funker til Norge.. Trodde de solgte til Norge å jeg? Hva er feil?? Ser ut som om selgeren (via amazon) ikke shipper til Norge. Så på siden nå, la ikke merke til det da jeg var inne på Amazon og skrev innlegget ovenfor (da så jeg bare på hva prisen lå på). Amazon sender jo vanligvis til Norge, men siden det står "Ships from and sold by DAB Nutrition" så er det DAB som ikke sender varer til Norge. Har ikke funnet noen andre alternativ heller, jeg kjøpte da jeg var i USA sist. Men hvis du vil forsøke andre typer eller merker så ligger det noen tråder her på førsteiden, eller søk her på forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå