Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hva er egentlig billigst betalingsmåte når man handler hos H&M, katalog? Har hørt om oppkrav, konto, månedsregning osv... Greit å bestille gjennom nettet, eller best å ringe kundeservice og snakke med noen? "Klærne må ikke være brukt" står det under overskriften om retur av klær. Det må vel være lov å prøve klærne..? Så lenge man legger de fint tilbake i posen de kom i? Jeg har veldig lyst på en bikini i bladet. Men er veldig usikker på om den passer meg. Kan jeg prøve delene og returnere hvis det ikke passer, eller går ikke det an med undertøy og bikini? I vanlige butikker går det vel greit, så lenge plastgreia som sitter fast i skrittet er intakt når man vil bytte bikinitrusen. Noen som har erfaring med bikiniretur?
Looop Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hva er egentlig billigst betalingsmåte når man handler hos H&M, katalog? Har hørt om oppkrav, konto, månedsregning osv... Greit å bestille gjennom nettet, eller best å ringe kundeservice og snakke med noen? "Klærne må ikke være brukt" står det under overskriften om retur av klær. Det må vel være lov å prøve klærne..? Så lenge man legger de fint tilbake i posen de kom i? Jeg har veldig lyst på en bikini i bladet. Men er veldig usikker på om den passer meg. Kan jeg prøve delene og returnere hvis det ikke passer, eller går ikke det an med undertøy og bikini? I vanlige butikker går det vel greit, så lenge plastgreia som sitter fast i skrittet er intakt når man vil bytte bikinitrusen. Noen som har erfaring med bikiniretur? Har ingen erfaring med att returnera bikini. Men om du ringer in din beställning så kan du ju fråga om det samtidigt. Självklart kan du prova kläder innan du eventuellt skickar tillbaka dem, du har ju inte använt dem då, det följer med en retur lapp i paketen du får med enkla instruktioner om hur du går fram. Annars tycker jag det är jättebra att beställa på internet, du får upp en liten bild på varje vara du lägger in så du ser med en gån g att du valt riktigt! Väljer du att ringa kan du även då gå på "min side" och se så allt blivit riktigt. Jag betalar alltid med kort när jag beställer. Har du katalogen hemma så står det massa info ang betalning i den med.
hkarls1 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Det skal ikke være noe problem å returnere bikinier for de kommer med den plastgreia Jeg synes det er best å bestille fra nett og betale med visa-kort. Hvis man skal ha oppkravspakke koster det ca. 40 kr ekstra tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Det skal ikke være noe problem å returnere bikinier for de kommer med den plastgreia Jeg synes det er best å bestille fra nett og betale med visa-kort. Hvis man skal ha oppkravspakke koster det ca. 40 kr ekstra tror jeg. Betaler du når du bestiller da? Eller betaler du når du har fått pakken?
miss me Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Du får returnere biking hvis den ikke passer ja. Syns selv det er litt ekkelt at man får byttet bikinitruser men men....
hkarls1 Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Hvis plastikken er på så er jo ikke det noe problem. Jeg prøver i allefall bikinitruser med en liten truse under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå