pleiepike Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hei!! Jeg tok EL-test i dag, og den viste en svak strek samt en tydlig en... Betyr det at EL nærmer seg? Skal jo igrunn ikke ha EL før te uga ca. Kan graviditet slås ut på EL-tester egentlig?
theamoren Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 (endret) betyr at den er negativ. begge strekene skal være like sterke hvis den er positiv! Er fordi man alltid har LH i urinen.... gjennom hele syklusen,, bare ekstra mye rett før EL og det med graviditet: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm Endret 2. februar 2008 av theamoren
pleiepike Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 betyr at den er negativ. begge strekene skal være like sterke hvis den er positiv! Er fordi man alltid har LH i urinen.... gjennom hele syklusen,, bare ekstra mye rett før EL og det med graviditet: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm Aha, takk for svar Ble bare sånn gåtefull da den viste en svak strek liksom.. Hihi.. Forrige månde viste ann ingenting før jeg hadde EL liksom.. Hehe
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Spørs litt hvilken EL-test du bruker også. Har brukt sånne billigtester (strimler), og aldri fått to like sterke streker, kun litt svakere strek de 1-2 dagene når den har vært positiv (bekreftet med digital EL-test), ellers helt negativ. En annen ting ang EL-tester er at når man har fått bekreftet at alt ser greit ut med regelmessige eggløsninger, så bør man bare slutte med testingen og slappe av og se hva som skjer - råd fra flere gynekologer...
Gjest Gjest - meg over Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Ja, EL-tester blir positive ved graviditet, men gravi-tester blir ikke positive av eggløsning...
Hedda22 Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 jeg ville anbefalt CB- eggløsningstest. jeg har brukt billig strimler i 3 mnd, og aldri funnet ut når jeg har EL. denne mnd brukte jeg CB og fikk positiv EL test. kjøpte dem på billige tester for 199,- for 7 stk. fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå