molly83 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hvem vil dere anbefale. Skal kjøpe brudekjole,men vet ikke hvor jeg skal begynne å se. Hvor har dere gode/dårlige erfaringer?
Saeria Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Det hadde vært litt greit å vite hvor du bor. Ellers kan du jo begynne med å se på hjemmesidene til noen av produsentene som Maggie Sottero, San Patrick, Linnea Raffaeli, Rembo Styling, Agape og Alfred Angelo for eksempel.
molly83 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Tenker på brudesalonger i østlandsområdet. Hovedsakelig Oslo,Akershus og Oppland. Har sett på ulike sider med brudekjoler,men jeg synes service teller en del også klarer jeg ikke bestemme meg ut i fra et bilde..er jo så mange fine i alle merkene:)
Saeria Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Nå bor ikke jeg på østlandet og har ingen erfaring selv, men du kan jo se litt i disse trådene: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...rudekjole++oslo http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...rudekjole++oslo
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har dårlig, veldig dårlig erfaring med Kristins Burdesalon på Lillestrøm. Styr unna, de var koselig helt til de forsto at jeg hadde tenkt å prøve flere kjoler hos andre før jeg bestemte meg. Når jeg kom tilbake var de rett og slett frekke. Det var hun unge, litt lubbne med brunt hår som "hjalp" meg. Fikk derimot strålende service hos: Agape i Oslo Unik i Oslo Apage på Hamar også fikk jeg toppers service hos Millani Bridal i Sydney, som jeg ente opp med å kjøpe hos. Var også innom hos Brudekjolen Oslo, greit nok, hverken veldig positivt eller negativt. Men prisene deres lå godt under de hos Kristins med den elendige servicen. Lykke til med kjoleprøvingen, det er gøy
Veslejenta Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Tråden er ryddet Veslejenta - moderator Endret 3. februar 2008 av Veslejenta
Lillemor76 Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har motsatt erfaring ang brudesalonger! Fikk kjempegod service på Kristins brudesalong. Koselige folk og ærlige tilbakemeldinger. og god service hele veien. kjenner også flere andre som har kjøpt kjole der. Men det kommer sikkert veldig an på hvem man prater med - sånn er det jo overalt. har derimot veldig dårlig erfaring med Agape. dårlig service, skulle bare selge, selge, selge. I tillegg mange færre fine kjoler ift Kristins. Ellers har jeg også hørt mange bra ting om Eden Brud på grünerløkka, men har ikke personlig erfaring derfra.
¤flicka¤ Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Ellers har jeg også hørt mange bra ting om Eden Brud på grünerløkka, men har ikke personlig erfaring derfra. Jeg fikk veldig god service på Eden Brud, enda jeg sa at jeg var veldig usikker og ville prøve kjoler andre steder før jeg bestemte meg
Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Jeg fikk veldig god service på Eden Brud, enda jeg sa at jeg var veldig usikker og ville prøve kjoler andre steder før jeg bestemte meg Samme her. Når jeg sa jeg var usikker så sa faktisk dama i butikken at det eneste man kunne gjøre var å prøve flere kjoler. Hun oppfordret faktisk til det. Fikk lov å ta bilde av meg i favoritkjolen i den butikken også slik at jeg kunne sammenlikne det med evt andre kjoler jeg prøvde senere. Super service, ærlig og redelig hele veien. Helt klart min favoritt. Jeg endte til 7. og sist med en annen kjole (et merke de ikke førte på Eden.) men var ikke i tvil om hvor jeg ville handle sko og alt annet utstyr. Da jeg kom tilbake til Eden for å kikke på utstyr husket hun meg igjen og spurte om jeg fant drømmekjolen tilslutt. Fortalte at jeg falt for en kjole de ikke hadde og det eneste jeg fikk i retur fra henne var et smil og "så bra at du har funnet drømmekjoen". Fortsatt var service utmerket da jeg ville kikke på slør, smykker og sko. Eden er den eneste (utenom Unik) hvor jeg har vært 100% fornøyd med service og følt meg trygg på at jeg ikke blir lurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå