Gå til innhold

Agape

Gjest Gjest_Charlotte_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Charlotte_*
Skrevet

leste en plass at agape ikke tilbyr tilpasning av kjolen. Hva gjør man da?????

Og hva koster vanligvis tilpasning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
leste en plass at agape ikke tilbyr tilpasning av kjolen. Hva gjør man da?????

Og hva koster vanligvis tilpasning?

Hei! Det stemmer at dem ikke har skredder ja, men de kan hjelpe deg med å anbefale noen. Jeg vet ikke hvor mye det koster hos skredderen.. Kommer nok an på hvor mye justeringer som trengs.. Men det kan jo hende du finner en kjole som passer deg perfekt! Det var jeg så heldig å gjorde :)

Skrevet

Sjelden den passer helt kjolen..flere forandrer vekt fra brudekjolekjøp til bryllupsdagen...Mange brudesalonger som har egen skredder i butikken, men IKKE Agape

Skrevet

Jeg kjøpte Agape kjole i Drammen. Der ble den tilpasset og sydd inn. Kom så og hentet den ikke lenge før bryllupet. hun som jobbet der gjorde et par siste tilpasninger der og da.

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Vet noen om Agape Stavanger har skredder i butikken???

Endret av linel
Skrevet
Jeg kjøpte Agape kjole i Drammen. Der ble den tilpasset og sydd inn. Kom så og hentet den ikke lenge før bryllupet. hun som jobbet der gjorde et par siste tilpasninger der og da.

jeg har bestilt og kjøpt kjolen min på Agape i Stavanger, har ikke fått den enda da, men dei har egen systue der med 2,3,4 stk som sitter og tilpasser kjolene etter hver enkel brud.

Veldig fornøyd med Agape Stavanger så langt. :goodbye:

Skrevet
Vet noen om Agape Stavanger har skredder i butikken???

Ja agape i stavanger har flere som sitter å syr for dem i lokalene! flinke er dem også!

Gjest missLady
Skrevet

De fleste, tror faktisk alle kjolene til Agape har korsett, det vil si at kjolen er over 3 størrelser. Eks, 34-38. Sånn ca. Man trenger derfor sjelden skredder. Så vidt jeg har forstått

Skrevet
Ja agape i stavanger har flere som sitter å syr for dem i lokalene! flinke er dem også!

Så bra da!

Ogjeg har også bare positive erfaringer med Agape Stavanger, kjempetrivelige jenter som jobber der!!

Gjest Gjest
Skrevet
De fleste, tror faktisk alle kjolene til Agape har korsett, det vil si at kjolen er over 3 størrelser. Eks, 34-38. Sånn ca. Man trenger derfor sjelden skredder. Så vidt jeg har forstått

ehem... man trenger faktisk skredder hvis kjolen skal legges opp også! i tillegg til fiksing av stropper, små justeringer osv osv..

Korsettsnøringen har jo ingenting med lengden å gjøre..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...