Gå til innhold

han sier han ikke elsker meg like mye som før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg har sittet her og gråte siden i går kveld nå. det hele begynte med at jeg sa imot mannen min. han sa en ting også leste jeg på nettet at dte ikke stemte. da jeg sa ifra ble han veldig nedlatene og behandlet meg som jeg var dum foran familiene være. så jeg sa jeg gaår unna litt nå jeg. Da begynte han og disse meg sa jeg spurte om han var dum! da klikket han helt. ville ikke snakke med meg eller noe. men da jeg først fikk snakket med han sa han at han ikke likte meg like godt lenger for kjærlighet var ingen ting sa lenge jeg sa imot han og ikke respekterte han og at han ikke kan leve med mg vis jeg fortsetter og si imot han! han sa han kunne få seg en dame osm ikke sa noe til han og bare gjorde som hun fikk beskjed om osv.! da han sa dette ble hjerte mitt knust! vi har vært sammen i 2.5år og han sier jeg ikke betyr noe for han!!! hva skal jeg gjore?? han sa ogå at han ikke ville bop med meg for da kunne ikke slappe av! og jeg gjør alt hjemme! vasker, lager mat, rydder osv. jeg må jo ha lov til å snakke med han! skal jeg bare sitte å se på han da vi er sammen da ell??

jeg jobber dagen han kvelden så er snakk om 2t om dagen!

vet ikke hva jeg skal gjøre!! er kjempe kjempe lei meg!!!!! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har han noen gode kvaliteter?

han har jo det.. han er egentlig snill og tar godt være på meg fysisk. men problemet er at han er kald og da han har problemer med noe annet så går det altis utover meg! jeg blir nedprioriter hele tiden!! jeg er ikke så dum som han tror!

Gjest lillebøll
Skrevet

Familierådgivning kan kanskje være noe?

Skrevet

Bare komentaren at han skulle skaffe seg en dame som aldri sa imot han og kun gjord det han sa fikk meg til å tenkte på at nei, det der er hvertfall ingenting å samle på. Hadde jeg fått en slik kommentar av samboer eller hvem som helst andre for den saks skyld så hadde det fått høre det så det holdt.

Damer er da ikke bruksgjenstander. Huff, hadde han møtt meg tror jeg han hadde fått bakoversveis, for her er det jeg som bestemmer.

Skrevet

Prøv gjerne familierådgiving. Hvis dere har barn er det gratis. Hvis han er veldig dominerende må du passe på at han ikke overkjører deg helt i parterapien. Jeg hadde det slik i mitt forrige forhold. Jeg fikk så dårlig selvtillit at jeg godtok at han rakket ned på meg på familievernkontoret. Det tok mange uker før de forsto hvordan jeg hadde det. Fordi han hadde brukt timene der til å fortelle hvor dum og udugelig jeg var. Han var i tillegg utro og voldelig.

Skrevet

En mann må da tåle å bli motsagt. Særlig når han beviselig tar feil.

Virker ikke som om han er helt smellgod!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Bare komentaren at han skulle skaffe seg en dame som aldri sa imot han og kun gjord det han sa fikk meg til å tenkte på at nei, det der er hvertfall ingenting å samle på. Hadde jeg fått en slik kommentar av samboer eller hvem som helst andre for den saks skyld så hadde det fått høre det så det holdt.

Damer er da ikke bruksgjenstander. Huff, hadde han møtt meg tror jeg han hadde fått bakoversveis, for her er det jeg som bestemmer.

Signerer

Skrevet

Folk behandler deg ikke annerledes enn du tillater dem. Med det mener jeg at det trengs to for å havne i en situasjon slik som din. Han behandler deg som den dørmatta du tillater han å behandle deg. Kan han endre atferden sin? Ikke vet jeg. Hvis du mener at forholdet er verdt å redde, søk psykologhjelp.

Skrevet

Har du lyst å leve sammen med en mann som du ikke kan si i mot og som ønsker at du skal gjøre allt i hjemmet, resten av livet?

Dersom dette ikke er det du har sett for deg, og du ønsker en mann som lar deg være likeverdig partner så vet du hva svaret er.

Han tar godt vare på deg fysisk? Jeg forstår egentlig ikke helt hva det innebærer. En partner skal vel først og fremst være enn venn, en man stoler på og en som gir en nærhet, ømhet og varme. Hva noen gjør rent fysisk har veldig lite med et partnerskap å gjøre, da har man et omsorgsforhold på lik linje som man tidligere hadde til foreldrene og som man i dag kan få selv ved å jobbe eller ta i mot sosialstønad om man ikke kan jobbe. En partner skal ta seg av allt det andre UTENOM det fysiske.

Gjest Rambjør
Skrevet

Forutsatt at partneren er interessert...

Ellers, for dere som sliter, kan det være en idè å bruke mindre tid på dette nettstedet og mer tid på partneren deres!

Skrevet

Han har tydeligvis ikke skjønt at respekt går begge veier.

Gjest AnneShirley
Skrevet
Han har tydeligvis ikke skjønt at respekt går begge veier.

Signerer. Synes det høres ut som det er du som burde gå pga manglende respekt, jeg..

Skrevet
Signerer. Synes det høres ut som det er du som burde gå pga manglende respekt, jeg..

:Nikke:

Gjest hum....
Skrevet

Sorry at jeg sier det, men du er ikke akkurat noen walk in the park du heller, ut fra innlegget ditt å dømme. Det er jo ikke rart at han reagerer om du spør ham om han er dum foran familien og sånt! Og dessuten synes jeg du selv hadde mye å gjøre med denne situasjonen, ved at du aktivit sier i mot ham fordi "du vet best" - er ikke det også litt nedtalende?

Husk at respekt må gå begge veier - også fra deg til ham. Å spørre noen om de er dumme er ikke respektfullt. Det viser elendige kommunikasjonsevner. Kjøp deg "tenk deg glad" og lær deg noen kommunikasjonsregler som kan redde parforholdet ditt...

Håper du tar dette som en konstruktiv tilbakemelding du kan vokse på, og ikke som negativ kritikk :)

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Her synes jeg både din kjæreste og du har gjort en feil, og dere bør snakke ut om dette for å unngå en lignende situasjon.

For han sin del bør han ta lærdom i det å kontrollere temperamentet sitt å takle å ikke ha rett til enhver tid.

For din del kan det være lurt å tyste selv om du vet han tok feil, MEN det skal være rom for å si ifra også! Her må man finne en balanse..

kommunikasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...