Gå til innhold

Selvangivelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått selvangivelsen - hvor henvender jeg meg for å få en ny?

Evnt. hvordan går jeg frem for å fylle denne ut på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.skatteetaten.no

du må bestille kopi og søke om utsettelse (fordi du ikke rekker å få den før onsdag)

5. linken ovenfra av dem med stor blå skrift.

Gjest Starya
Skrevet

Åååh, nå har du trøbbel... :o

På nummeret 815 00 799 kan du taste inn fødselsnummer og få tilsendt en ny. Det gjorde jeg i midten av forrige uke -har fortsatt ikke fått den! Heldigvis fant jeg den jeg fikk tidligere, bortgjemt på en "trygg" plass.

Du trenger den for å levere på nett. På selvangivelsen, nærmere bestemt den delen der utregning av restskatt (tror jeg) står er det tre pin koder. når du leverer på nett må du taste inn en av disse.

Skrevet

Den blekka kunne jeg godt unnvært i år.

:pissed:

Gjest Starya
Skrevet

Jeg får tilbake akkurat nok til ikke lenger å henge en måned etter med husleia.

Skrevet

Takker.

*forfatter ekstremt høflig forespørsel om utsettelse*

Skrevet

Du kan få min, om du vil!!!!!

Skrevet

Mel, husk at du får selvangivelsen tilsendt til den adressen du er folkeregistrert på. Om du ikke bor på denne adressen, kan dette være grunnen til at du ikke har fått selvangivelsen. Da nytter det ikke å bestille ny selvangivelse på www.skatteeetaten.no eller på telefonnr en annen her nevner. Da bør du ta kontakt med likningskontoret og opplyse om hvilken adresse du ønsker den tilsendt på. På www.skatteetaten.no finner du adresseopplysninger og mulighet til å sende e-post til likningskontoret under lenken "Adresser og telefonnummer".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...