Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg trenger en øyenskygge primer som gjør at øyenskyggen sitter bedre. Jeg har hatt art decco sin, den tåler jeg ikke, får eksem og utsett av den. Har nå den fra Guerlain, den er jeg ikke fornøyd med, skyggene sitter ikke med denne, konsistensen er dessuten merkelig å vanskelig å holde på med. Jeg vet at Estee Lauder har en, noen som har prøvet denne? Ellers så mottas tips med glede.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Urban Decays Primer Potion er gull )) Kanskje litt vanskelig å få tak i men man har jo Ebay. Lumenes Eyeshadow Base (tror det er det den heter ) er også bra og mye lettere å få fatt på. Koster ca 120-30kr og de har den i de fleste parfymerier.
Gjest kokkelimonke Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har den fra Estee Lauder, men ikke prøvd den ut så veldig enda. De gangene jeg har testet den holder ikke skyggen sånn kjempegodt, men jeg tror jeg har litt for mye på. Må prøve meg litt frem først.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Er på jakt etter øyenskyggebase selv, så kjøpte nettopp Urban Decays Primer Potion på ebay. Gleder meg til å prøve :-D
California Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg har lenge vært nusgjerrig på UD sin primer. Hvor kjøpte dere den/pris? Kan man få den på nettbutikk utenom ebay? Har fått gode kritikker på makeupalley, eneste negative er at pakningen er uøkonomisk, man må klippe den opp og skrape ut restene når den virker "tom", hvis ikke går man glipp av mye produkt! Et par videoer på youtube ang dette. og Endret 2. februar 2008 av California
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe UD sin primer i sommer når jeg skal til England. Men jeg må ha en annen før det, så gi mere tilbakemelding om EL sin når du/dere har fått testet den mere. Synd at det ikke har vært testet øyenskygge primere i ukeblader osv, så man slipper så mang bomkjøp, før man finner det som duger.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har lenge vært nusgjerrig på UD sin primer. Hvor kjøpte dere den/pris? Kan man få den på nettbutikk utenom ebay? Jeg kjøpte den på ebay i dag og betalte rett over 130 kroner.
Mischa Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har også hørt kjempemye bra om Urban Decay sin. De har solgt den på asos.com en god stund!
California Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har også hørt kjempemye bra om Urban Decay sin. De har solgt den på asos.com en god stund! Takk for tipset! Da er den bestilt, fant den også på LF til ca 130kr inkl. porto! Gleder meg til å prøve!
Catzy Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 MAC har en serie som heter Paint Pot. Det er vel egentlig ikke en primer som sådan, men den fungerer veldig fint som det. Har brukt Art Deco sin før, men nå bruker jeg Mac sin mest. Jeg har en litt varm beige farge, men har lyst til å kjøpe meg en av de mer distinkte fargene.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker å kjøpe Urban Decay sin øyenskyggeprimer fra hqhair.com. Venter på en ny pakke nå, faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har prøvd flere ulike øyenskyggeprimere. Art Deco sin primer gjør at øyenskyggen sitter godt, men huden min blir rød og varm av den så jeg tåler den tydeligvis ikke. Lumene sin har jeg aldri fått tak i, har vært innom flere parfymerier. Mavala sin likte jeg ikke- den klumpet seg og skyggen holdt ikke så veldig lenge. Make up store sin var jeg heller ikke fornøyd med, den gjorde rett og slett ikke jobben sin. MAC paint er en kremøyenskygge i tube som kan brukes som primer, enkelte av disse har jeg god erfaring med, de gjør at skyggen sitter bra. Men den aller beste jeg har prøvd er Urban Decay sin. Super! Liker imidlertid ikke skumgummiapplikatoren eller formen på innpakningen.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal bestille UD sin, men jeg er fortsatt nysjerrig på Estee Lauder sin, så hvist noen vet hvordan den er så fortell.
Corrazy Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 Har brukt UD sin i et halvt års tid og elsker den, men tror jeg begynner å reagere på den:( Har nå fått en prøve på EL sin, og syns den er ok, men UD sin er MYE bedre. Har sett at Makeup Store har en, men jeg vil ha en med litt farge, og likte hverken fargen eller konsistensen på deres primer. Skal spille kamp snart og har på meg EL sin primer, så om jeg husker det kan jeg si noe om holdbarhet etter det.
Gjest Gjest_sina_* Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 Takk for tipset! Da er den bestilt, fant den også på LF til ca 130kr inkl. porto! Gleder meg til å prøve! Heisan, hva/hvem er LF? hilsen meg
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 Heisan, hva/hvem er LF? hilsen meg Lookfantastic.com Har nettopp bestilt primeren til UD her, til ca 130nkr.
Rexina Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Urban Decay sin er veldig bra:) Synes den er mye bedre enn Paint Pot fra MAC!
California Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 Takk for tipset! Da er den bestilt, fant den også på LF til ca 130kr inkl. porto! Gleder meg til å prøve! Da er den mottatt og prøvd ut! Fikk den tidligere denne uka, og i går skulle den prøves for første gang! Jeg tok den på over det vanlige laget med mineralsminke, ventet noen øyeblikk, og la på øyenskygge. Var noen timer på skolen før jeg dro på jobb. Ofte har øyenskyggen begynt å legge seg i streker allerede når jeg har kommet på jobb, men nå lå den like fin. Klokka var bare 15, og jeg brukte en annen øyenskygge enn jeg pleier, så tenkte "bra", men var ikke helt overbevist allikevel. Etter jobb dro jeg på trening. Før jeg satte meg på spinningsykkelen var øyenskyggen fortsatt på plass, uten tegn til linjer (dette er uvanlig!) men jeg regnet med at etter en time svetting på sykkelen ville det jeg hadde av øyenskygge ha lagt seg i mindre pene linjer på øyelokket. Én time senere, knallrød i ansiktet, mineralsminken var så og si borte, men øyenskyggen satt fortsatt uten et eneste tegn til å ha lagt seg i liner! Jeg er overbevist! (i dag må jeg derimot gjøre et nytt forsøk for å se hvor lenge øyenskyggen holder uten UDPP bare for å dobbeltsjekke. Jeg regner med at den holder til kl.16 før den forsvinner i små linjer...)
Sense Skrevet 14. februar 2008 #19 Skrevet 14. februar 2008 Da er den mottatt og prøvd ut! Fikk den tidligere denne uka, og i går skulle den prøves for første gang! Jeg tok den på over det vanlige laget med mineralsminke, ventet noen øyeblikk, og la på øyenskygge. Var noen timer på skolen før jeg dro på jobb. Ofte har øyenskyggen begynt å legge seg i streker allerede når jeg har kommet på jobb, men nå lå den like fin. Klokka var bare 15, og jeg brukte en annen øyenskygge enn jeg pleier, så tenkte "bra", men var ikke helt overbevist allikevel. Etter jobb dro jeg på trening. Før jeg satte meg på spinningsykkelen var øyenskyggen fortsatt på plass, uten tegn til linjer (dette er uvanlig!) men jeg regnet med at etter en time svetting på sykkelen ville det jeg hadde av øyenskygge ha lagt seg i mindre pene linjer på øyelokket. Én time senere, knallrød i ansiktet, mineralsminken var så og si borte, men øyenskyggen satt fortsatt uten et eneste tegn til å ha lagt seg i liner! Jeg er overbevist! (i dag må jeg derimot gjøre et nytt forsøk for å se hvor lenge øyenskyggen holder uten UDPP bare for å dobbeltsjekke. Jeg regner med at den holder til kl.16 før den forsvinner i små linjer...) Jøss!! Og at øyenskyggen satt etter spinningen og da.. *imponert* Det har jeg enda til gode å oppleve!! Går og venter på UDPP skal dukke opp i posten hos meg.. Og er den vrikelig så god som det hørtes ut som her, blir det nok mange flere kjøp Tok det lang tid fra du bestillte til du fikk den?
California Skrevet 14. februar 2008 #20 Skrevet 14. februar 2008 Jøss!! Og at øyenskyggen satt etter spinningen og da.. *imponert* Det har jeg enda til gode å oppleve!! Går og venter på UDPP skal dukke opp i posten hos meg.. Og er den vrikelig så god som det hørtes ut som her, blir det nok mange flere kjøp Tok det lang tid fra du bestillte til du fikk den? Øyenskyggen satt etter en time spinning, mascaraen gjorde det ikke! Hehe, den lå i sorte streker under øyet. Men ihvertfall, absolutt verdt de 130kr jeg betalte! I dag har jeg gått uten UDPP, og øyenskyggen har begynt å streke seg og bli borte (og det uten en time spinning).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå