Gå til innhold

Mallorca 1 april, fly og fint hotell

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet (endret)

Jeg skal til syden med ei venninne. Vi syntes det er greit å være borte i 5-7 dager pga jobb. Vi vil ha en så billig tur som mulig. Har funnet turer til mallorca fra 1190,- for 5 dager! Med spesifisert hotell. Ser veldig bra ut. De billigste turene er 1 april. Egentlig litt tidlig, er redd det ikke skal være varmt. Men passer bra med jobb og sånn. Så jeg tror vi går for det.

Jeg har aldri vært på mallorca før, og vet ingenting om hvor det er fint. Det er billge turer til flere forskjellige steder, og hoteller. Se linken

http://www.solfaktor.no/tour/charters?deps...&sort=price

Noen som har noen formening om hvilken av disse vi bør velge? Som har vært på stedene eller hotellene før? Eller er det bare kaldt og kjipt sted?

Lurer jo på hvorfor det er så billig......

Edit: Glemte å si at det er veldig viktig for oss med fint hotell, ganske nærme stranden, og basseng. Gjerne spa. Blir nok litt festing, men ikke mye. Og litt shopping. Er ikke opptatt av severdigheter. Vi skal bare slappe av, sole oss...

Endret av Pupsilure
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvorfor det er så billig. En grunn kan være at det er alt for tidlig å reise dit i april. Jeg har vært der i midten av mai, og selv da var det tidlig. Så det er ikke sikkert det er strandvær i april. Ta i alle fall med varme klær.

Det kan være kaldt.

Gjest Gjest ovenfor
Skrevet

Glemte å si at det er fint på Alcudia, men kanskje ikke stedet for fester.

Skrevet

Vi ser rett på Maristany fra leiligheten vår, virker som et fint hotell.

Når det er sagt er ikke Alcudia stedet for fest og morro, da ville jeg valgt Arenal/ Playa de Palma. Og april...ja, du kan ha fint og varmt vær på dagen, men det blir kjølig om kvelden.

Skrevet

Oi, det her så bra ut! Noen som vet om det er noen forskjell i temperatur på nordsida og sørsida på den tida?

Gjest Reisefeber
Skrevet

Det her virket bra! Takket været TS, så jeg på denne linken og har tenkt å bestille en tur til Mallorca med ei venninne.

Er det noen som vet hvor det er best å feste? Bortsett fra Playa de Palma/Arenal. Så på Charterfeber at det var heftig på Magaluf. Men er det noen som vet om det er trygge steder som er bra til strand om dagen og fest om kvelden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...