Gjest Gjest_Solskinn_* Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hjelp! Er det noen som vet hvilket merke som har foundation og pudder i farger som passer asiatiske jenter? Ingen av de vanlige merkene jeg bruker har disse produktene i farger som matcher hudfargen min. Kjempeirriterende!!! Hvis det er noen innen sminke-industrien som leser dette: Det finnes mer enn bare etnisk norske jenter i Norge!!!!
Gjest Golden Girl Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hva med aa blande to-tre farger for aa finne riktig nyanse? Hm. Vet det ikke er optimalt, og det blir jo dyrt i lengden...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Du kan finne fine farger for asiatisk hud i mineralsminke. De fleste merkene har et godt utvalg.
Gjest Gjest_Solskinn_* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Du kan finne fine farger for asiatisk hud i mineralsminke. De fleste merkene har et godt utvalg. Eeeh. Nei, faktisk har de ikke det. Jeg tror du må være asiatisk for å oppleve det. Jeg har trålet metervis med sminkehyller, men fargene er alltid for rosa eller grå eller brune for meg. Sukk... Hvilke merker er mineralsminke?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Eeeh. Nei, faktisk har de ikke det. Jeg tror du må være asiatisk for å oppleve det. Jeg har trålet metervis med sminkehyller, men fargene er alltid for rosa eller grå eller brune for meg. Sukk... Hvilke merker er mineralsminke? Jeg mente de fleste mineralmerker har et godt utvalg )) Det er utallige merker å velge blant. Du kan ta et kjapt søk på forumet for å finne info og meninger om mange av dem og mineralsminke generelt. Jeg er ikke asiatisk selv men har en venninne fra Thailand som bruker en farge kalt Tina fra Kiss Me Minerals. http://www.kissme.no/nettbutikk/vare/informasjon/10119 Som jeg sa innledningsvis finner du et bredt utvalg for de fleste hudnyanser hos mineralmerkene. Jeg er selv ultrablek og finner ikke lyse nok farger i butikkene så jeg takker oven for de små firmaene og de brede fargeskalaene.
California Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Meowcosmetics har fått skryt av en bruker på forumet for ikke så lenge siden, og skal visstnok være veldig bra mineralsminke. Uansett har de et veldig stort utvalg farger, bl.a. angora som er en ganske gul tone. Der får du kjøpt små prøver til $1 (5,50 kr) per stykk. Eventuelt kunne du ha prøvd ut gratisprøver fra everydayminerals, men jeg er redd fargene der har for mye rosa i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå