KristineT Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hei. Jeg vet dette har blitt tatt opp mange ganger før, men jeg må bare spør.. Jeg har sorte prikker og litt store porer og har hørt om et produkt fra Clinique. Det jeg lurer på om det er denne dere mener?? Om noen har prøvd denne.. ebay Håper noen kan hjelp..
Gjest lucky!74 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Da skal du bruke Bioglycolic bioclear fra Jan Marini. Er en syrekrem så husk solkrem og bruk den bare som en nattkrem på sommeren pga sol. Resten av året kan den brukes både som dag og nattkrem. Endret 2. februar 2008 av lucky!74
KristineT Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Da skal du bruke Bioglycolic bioclear fra Jan Marini. Er en syrekrem så husk solkrem og bruk den bare som en nattkrem bortsett fra på vinteren pga sol. Hvor får jeg kjøpt det da?? Helst I norge evt på ebay...
Gjest lucky!74 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Hvor får jeg kjøpt det da?? Helst I norge evt på ebay... Det er svindyrt i Norge, aner ikke hvor du kan kjøpe. Sjekk Ebay. Skinlady2 selger. Men les og lær deg litt om denne kremen først så du ikke ødelegger huden din pga sol. Dette funker bare du bruker det riktig!
Gjest Lea Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Pore Mimnimizeren til Clinique fjerner ikke sorte prikker og gjør heller ikek porene mindre. Men den er helt super for å skjule skavankene. de gjør huden glattere og jevnere før man f.eks tar på makeup (kan også brukes uten makeup). Men det er ikke et hudpleieprodukt.
Wildy Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Det finnes sikkert en mengde produkter som kan hjelpe, og jeg har prøvd endel. Men det som faktisk funker best her er rett og slett å være nøye med rens og godt med fuktighet. I perioder hvor jeg er "flink" blir det adskillig mindre prikker og huden både ser og kjennes jevnere ut. Tror ikke porene blir spesielt mye mindre, men de blir ihvertfall ikke så synlige. Jeg gikk i mange år og var sikker på at jeg hadde fet hud og brukte produkter deretter, noe som aldri gav noe godt resultat. Etter et besøk hos en hudpleier fikk jeg vite at jeg har både tørr og sensetiv hud, og med nye produkter beregnet for dette har jeg fått en "ny" hud! Pore Mimnimizeren er genial for å dekke over små skavanker,har den og bruker den ganske ofte. Men som Lea sa, den er ikke hudpleie, den dekker bare over.
Gjest lucky!74 Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Det finnes sikkert en mengde produkter som kan hjelpe, og jeg har prøvd endel. Men det som faktisk funker best her er rett og slett å være nøye med rens og godt med fuktighet. I perioder hvor jeg er "flink" blir det adskillig mindre prikker og huden både ser og kjennes jevnere ut. Tror ikke porene blir spesielt mye mindre, men de blir ihvertfall ikke så synlige. Jeg gikk i mange år og var sikker på at jeg hadde fet hud og brukte produkter deretter, noe som aldri gav noe godt resultat. Etter et besøk hos en hudpleier fikk jeg vite at jeg har både tørr og sensetiv hud, og med nye produkter beregnet for dette har jeg fått en "ny" hud! Pore Mimnimizeren er genial for å dekke over små skavanker,har den og bruker den ganske ofte. Men som Lea sa, den er ikke hudpleie, den dekker bare over. Javisst er det viktigste å rense og bruke fukt hver dag. Men for min del så har valg av produkter og merke vært viktig for å få bra resultat. Bioglycolic er foresten for de fleste hudtyper.
KristineT Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det finnes sikkert en mengde produkter som kan hjelpe, og jeg har prøvd endel. Men det som faktisk funker best her er rett og slett å være nøye med rens og godt med fuktighet. I perioder hvor jeg er "flink" blir det adskillig mindre prikker og huden både ser og kjennes jevnere ut. Tror ikke porene blir spesielt mye mindre, men de blir ihvertfall ikke så synlige. Jeg gikk i mange år og var sikker på at jeg hadde fet hud og brukte produkter deretter, noe som aldri gav noe godt resultat. Etter et besøk hos en hudpleier fikk jeg vite at jeg har både tørr og sensetiv hud, og med nye produkter beregnet for dette har jeg fått en "ny" hud! Pore Mimnimizeren er genial for å dekke over små skavanker,har den og bruker den ganske ofte. Men som Lea sa, den er ikke hudpleie, den dekker bare over. Ja alt det vet jeg.. Jeg har tørr hud og bruker produkter for det. Men sliter til tider med ureinheter. Derfor har jeg nå gått over til md formulation produkter for tørr hud og er mye bedre. er bare dei store porene som irriterer meg huff... den linken som jeg hadde i start innlege er det til det riktige produktet som du viter det?? Legger jeg det under sminken over den vanlige fuktighetskremen?? Kjekt å få mange råd og høre om alles annbefalinger og erfaringer Endret 2. februar 2008 av KristineT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå