Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 lurer jeg på.... Rett før EL blir teststreken sterkere og sterkere jo nærmere du er El, og når du har EL er strekene like sterke. Når EL er over blit teststreken svakere. Står det ikke noe om dette på bruksanvisnigen til testene du bruker?
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Rett før EL blir teststreken sterkere og sterkere jo nærmere du er El, og når du har EL er strekene like sterke. Når EL er over blit teststreken svakere. Står det ikke noe om dette på bruksanvisnigen til testene du bruker? nei, de kan være positive etterpå også. Min var positiv mange dager etterpå, jeg trodde kanskje jeg var gravid, men dengang ei...
theamoren Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ganske sikker på at jeg skal ha EL i morgen.. jeg temper, og i dag var den mye høyere enn i går. så det betyr jo at eggeløsning har vært. men jeg tok tempen noen timer senere enn jeg pleier...siden jeg sov helt til kl 9 i dag... noe som jeg tror er litt dumt??... men EL testen var hverfall negativ BLir så forbaske nervøs av dettar Endret 2. februar 2008 av theamoren
Concertina Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Ganske sikker på at jeg skal ha EL i morgen.. jeg temper, og i dag var den mye høyere enn i går. så det betyr jo at eggeløsning har vært. men jeg tok tempen noen timer senere enn jeg pleier...siden jeg sov helt til kl 9 i dag... noe som jeg tror er litt dumt??... men EL testen var hverfall negativ BLir så forbaske nervøs av dettar En dag med høyere temp trenger ikke å bety noe, man kan ikke fastsi at et temperaturskifte har skjedd før etter tre høye temperaturer. Dessuten så har tidspunktet noe å si, så sett klokka på samme tidspunkt hver dag, temp og legg deg til å sove igjen (jeg temper 06.15 hver dag, trenger overhode ikke å stå opp så tidlig, men det er så tidlig at jeg så og si aldri står opp tidligere slik at jeg alltid kan ha fast tid for tempingen). Er vanskelig å kun bruke temping for å fastslå EL egentlig, jeg anbefaler deg å sjekke livmorsekret i tillegg - etter noen sykluser så kan du raskt gjenkjenne hvordan sekretet er før EL, under EL og etter EL
theamoren Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 En dag med høyere temp trenger ikke å bety noe, man kan ikke fastsi at et temperaturskifte har skjedd før etter tre høye temperaturer. Dessuten så har tidspunktet noe å si, så sett klokka på samme tidspunkt hver dag, temp og legg deg til å sove igjen (jeg temper 06.15 hver dag, trenger overhode ikke å stå opp så tidlig, men det er så tidlig at jeg så og si aldri står opp tidligere slik at jeg alltid kan ha fast tid for tempingen). Er vanskelig å kun bruke temping for å fastslå EL egentlig, jeg anbefaler deg å sjekke livmorsekret i tillegg - etter noen sykluser så kan du raskt gjenkjenne hvordan sekretet er før EL, under EL og etter EL pleier å måle til samme tid hver dag ..kl 6.. men var helt fjern i morges så jeg sovnet uten å måle!! typisk nå som det er så viktig å måle! for bare vente å se... Angående EL sekret hadde jeg noe ganske slimete på papiret i dag... men nå er det vekk..
theamoren Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 er jo bare å men blir litt lei av det også.. når det er sånn på komando. men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå