Gå til innhold

Hva er KG for deg?

Fremhevede innlegg

Gjest Tidligere bruker
Skrevet

KG er bare triste ruiner av det det en gang var. Mulig det er like mange brukere og at de får inn minst like mye penger i kassa, men kvaliteten har sunket betraktelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KG er bare triste ruiner av det det en gang var. Mulig det er like mange brukere og at de får inn minst like mye penger i kassa, men kvaliteten har sunket betraktelig.

Hm, jeg mener at kvaliteten har økt vesentlig! :)

Skrevet

Et sted der man stenger diskusjoner. For et latterlig og idiotisk forum.

Et sted der de hårsåre og dumme får herje...det er jo mye viktigere å vite hvem som skriver enn hva man skriver, og skjult mobbing fra faste brukere er helt ok - f.eks å påstå at noen ikke er jurister -so what...tror man man blir såret eller sier fra seg sin utdanning....Helrt ubegripelig. Skyld ikke på meg, skyld på sensor!

PS: jeg tror de fleste her er små grønne slimete åler...

Skrevet

Et sted der de hårsåre og dumme får herje...det er jo mye viktigere å vite hvem som skriver enn hva man skriver, og skjult mobbing fra faste brukere er helt ok - f.eks å påstå at noen ikke er jurister -so what...tror man man blir såret eller sier fra seg sin utdanning....Helrt ubegripelig. Skyld ikke på meg, skyld på sensor!

Somebody needs a hug!!

Skrevet

Først og fremst et tidsfordiv..

Deretter et sted hvor man kan få råd om alt fra matoppskrifter til bryllupsplanlegging. (selv om jeg kanskje først og fremst googler ting jeg lurer på)

Gjest Gjesten fra helvete
Skrevet

Litt usikker på hva det er for meg. Men en eller annen funksjon fyller det nok.

Gjest gjesten fra helvet
Skrevet
Gjest Gjesten fra helvete
Skrevet

Hvordan VAR KG før da? Jeg ser at det er enkelte medlemmer som har profiler som går tilbake til 1970, så jeg antar at det må ha vært svært anderledes fra hva det er nå. Når jeg sammenligner det med andre fora, så syns jeg det ser ut som aktiviteten er enormt høy her, det skjer mye hele tiden, men en vesentlig del av innleggene, er temmelig lite gjennomtenkte, lite produktive, og totalt off topic. Så selv meget interessante diskusjoner forfaller til drittkastingskonkurranser meget raskt.

Skrevet

Jeg synes også at KG var mer "sjarmerende" i gamle dager, 2000 eller når jeg nå oppdaget det...men jeg har en tendens til å synes at mye var mer sjarmerende før, så jeg prøver å se det positive i forandringer også.

Synes fremdeles KG har overvekt av hyggelige brukere som samtidig tør å si sin mening, gode debatter og høy aktivitet sammenlignet med andre forum.

Du Isobutane, når du sier at KG er ett blant mange forum, hvilke forum tenker du på da? Jeg har til gode å finne et jeg liker så godt som KG, så hvis du kan tipse om noen, kunne jeg tenke meg å ta en titt på dem i hvert fall...selv om jeg har annet å gjøre enn å sitte på nettforum, dah.

Skrevet

Kjekt sted å få hjelp til linker, tips ol for bryllupsplanlegging. Veldig greit når man ikke har fri tilgang på internet og derfor ikke kan google seg frem selv i timesvis

Skrevet

KG er et sted hvor jeg føler jeg kan få råd, men også kan gi råd om til jeg kan mye om og et sted jeg bare kan skravle med brukerne her

Gjest kenneth
Skrevet

- En kilde til informasjon og nyttige råd.

- Et sted for vettug meningsutveksling med noen oppegående individer.

- En mulighet til å slenge spydige bemerkninger til mengden av brødhuer, som på tross av å være relativt evneveike later som de er det stikk motsatte.

Gjest Begonia
Skrevet

Jeg begynte å skrive dagbok på KG for å sortere egne tanker og følelser i forbindelse med et samlivsbrudd. Og det har vært til stor hjelp for meg. Jeg har også kommet i kontakt med andre brukere her, som har blitt veldig gode venner irl.

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Jeg har ofte fått svar på praktiske ting jeg har lurt på her, om alt fra kakeoppskrifter, via oppussingstips til gavetips :)

Jeg syns også KG er interessant i fht å høre andre meninger og synspunkter på diverse problemstillinger. Man omgås jo gjerne de samme menneskene IRL så jeg syns det er spennende å høre meninger fra andre vinkler :)

I tillegg er KG tidsfordriv som jeg bruker istedenfor å zappe på tv, som pauseunderholdning hvis jeg jobber med noe, osv :)

Du oppsummerer i grunnen det jeg tenker også. Det er interessant å få synspunkter fra folk som er totalt annerledes enn meg selv. Selv om jeg uenig med dem, kan jeg lære noe.

Jeg har heller ikke tall på hvor mange småting jeg har blitt opplyst om her, som jeg aldri ville funnet på å spørre noen om selv.

Skrevet

KG er et narkotikum jeg dessverre er avhengig av.

Skrevet
- Tidsfordriv

- Underholdende

- Et sted å lufte skallen

enig i den

Skrevet

Dette var jo et virkelig positivt bidrag ;)

- En mulighet til å slenge spydige bemerkninger til mengden av brødhuer, som på tross av å være relativt evneveike later som de er det stikk motsatte.

Disse brødhuene... er det folk som ikke skjønner at det er du som sitter med fasiten?

For meg er KG et sted hvor jeg slår ihjel altfor mye tid som jeg burde brukt andre steder. Men jeg koser meg.

Skrevet
Somebody needs a hug!!

Trenger ingen "hug" nei. Er jævla forbanna! Synes hele forumet er den reneste "siste Sovjetstat. At folk kan kritisere andre for "anonymitet" er for meg en gåte - JEG opplever ihvertfall langt mer seriøsitet blandt folk i rl, selv om jeg er den samme der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...