Gjest DBB Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Legger merke til tråder som "gjestene ødelegger KG" og Mettes uttalelse om at KG er en stor familie osv. Er derfor interessert i høre hva KG er for deg? For meg er KG tidsfordriv i ferier og når jeg ellers måtte kjede meg. Kan få hjelp til å finne info/linker osv men ellers er bare KG pjatt. Altså for meg uviktig tidtrøyte. Merker meg at det er noen som er med i gjengen som slikker hverandre opp etter ryggen, mens vi andre får krasse svar uansett hva vi skriver. Synd at KG er det eneste stedet med fungerende bryllupsforum, hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke havnet her i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 En barnehage for sippete unger med tåtesmokk....som ikke tåler motbør. Jeg har tenkt å bli helt til jeg får mine svar!
Gjest vimselot Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Et nettsted blant mange, tidsfordriv, et sted å stille spørsmål og få kloke eller mindre kloke svar, en lekeplass også iblant...dvs. er aldri gjest annet enn når jeg spør om noe som kan ødelegge mitt image... :kaffe:
Gjest Gjest Julie Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 - Underholdende tidsfordriv - Kan få råd innen ulike temaer om man ønsker det (mye av rådene tas med en klype salt...men inne i mellom dukker det opp noen gode tips) - Gjøre pinlige tema til et topic - Kunnskap om andre ("kvinner er kvinner verst", osv., med forbehold om at folk kan bringe frem det verste av sine sider på et nettforum og spissformulerer seg). - Morsomt...
trulta_ Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Livet Neida, det er en morsom plass til å fordrive litt tid.
SilkeSatan Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 - Tidsfordriv - Underholdende - Et sted å lufte skallen
murray Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Et sted å lære rare ting om andre mennesker Og et sted å finne ut hva jeg skal ha til middag (matforumet FFS!)
Gjest pirjo Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 Tidsfordriv, og iblant et sted jeg kan finne svar på ting jeg lurer på. Og forhåpentligvis et sted jeg kan svare vettugt på noe andre lurer på...
Zarabi Skrevet 2. februar 2008 #13 Skrevet 2. februar 2008 Helt klart tidsfordriv, og noen ganger et perfekt sted å ha en liten utblåsning
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #15 Skrevet 2. februar 2008 Egentlig syns jeg KG er en møkkaplass, men med intet bedre å gjøre en løsdagskveld da, så sitter jeg her til tross for min noe standhaftige mening.... Skal foressten skryte litt også. Bryllupsforumet er bra, og det var sånn jeg oppdaget forumet som en person til sa her inne. Og det er et godt sted for en frustrert prøver.... MEN! Fortsatt et møkkasted sånn all over ja... Det er tydelig at de som styrer skuta ikke er proffe på det, men de gjør så godt de kan da.
Kosemose Skrevet 2. februar 2008 #16 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har ofte fått svar på praktiske ting jeg har lurt på her, om alt fra kakeoppskrifter, via oppussingstips til gavetips Jeg syns også KG er interessant i fht å høre andre meninger og synspunkter på diverse problemstillinger. Man omgås jo gjerne de samme menneskene IRL så jeg syns det er spennende å høre meninger fra andre vinkler I tillegg er KG tidsfordriv som jeg bruker istedenfor å zappe på tv, som pauseunderholdning hvis jeg jobber med noe, osv
Gjest Isobutane Skrevet 2. februar 2008 #18 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Forumet har for lengst mistet den sjarmen det en gang hadde. Endringen skjedde da KG ble overtatt av Orkla Media i 2005. Jada, forumet vokser, men samtidig har det blitt for stort til å være oversiktelig, intimt og hyggelig. En gang var KG Forum et av de aller beste. Nå er det bare et av de mange der ute. Endret 2. februar 2008 av Isobutane
Gjest Fast Gjest Skrevet 2. februar 2008 #19 Skrevet 2. februar 2008 Forumet er selvsagt mye bedre nå når en liten klikk ikke får herske og dominre forumet med sin splitt og hersk. Fint at de har tatt turen til Asylet og andre Morgana, så slipper vi de verste her. KG har en egenart og sjarme. De fleste oppfører seg høflig her. Enkelte bitre registrerte brukere som blir oppdaget når de skriver surt som gjester komemr tilbake som "nye" brukere...greit nok. Og mange tar farvel - og dukker opp igjen uken etter avskjeden, eller bare som en med nytt nick.
Filur Skrevet 2. februar 2008 #20 Skrevet 2. februar 2008 Tidsfordriv! Og en kilde til informasjon, hvis jeg lurer på noe konkret, men da spør jeg som oftest som gjest. Skjønte tidlig at det fantes mange smarte og hjelpsomme sjeler her. Så er det fantastisk underholdning! Synes den evig konflikten mellom gjester og brukere er fantastisk morsom til tider. Skjønner ikke at enkelte hisser seg sånn opp over ting som skjer på et nettforum. Det er faktisk bare dét, et nettforum.. Oooh, the drama! :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå