Cuckold Skrevet 22. august 2009 #121 Skrevet 22. august 2009 Det er jo ikke noe logikk i at en mann er "slem" eller "bad" om han "prøver" seg ved å være kompis! Det er akkurat det som funker på meg ihvertfall - at han er avslappa og er oppriktig interessert i meg og behandler meg som at han vil bli min venn. På den måten kan det oppstå en kjemi og man finner raskt ut om man vil gå videre. Om derimot en mann tydelig sjekker meg opp, overøser meg med komplimenter, gaver osv og som TS skriver - kjøper drinker osv så blir jeg IKKE sjarmert. Det virker falskt og jeg kan lett få litt panikk og det hele får motsatt effekt. Så, jeg vet ikke helt om jeg er enig eller uenig i det TS skriver,delvis enig på noen punkter, men jeg også har lett for å falle litt for han som blir litt i bakgrunnen for de frempå gutta, han som er litt sjenert og søt i kroken. MEN, om han ikke klarer å prate med meg og tilnærme meg som en kompis - som skrevet lenger opp, ja da er det jo ganske vanskleig å komme noen vei. Sånn er det jo bare, men vil jo langt i fra at han skal oppføre seg som en dust, eller en selvsikker faen som tror han kan få alle damene. Så lenge du som mann ikke er for forelsket går det greit. Så lenge hun ikke betyr mer for deg enn en hvilken som helst annen jente har du ingenting å frykte. Det er først når du føler at hun kan bli noe helt spesielt for deg hennes antiforelskelsessensorer slår inn. Og det skjer uansett hvordan du oppfører deg. Det er feil å tro at gutten bare mister sjansen i tilfeller der han blir spesielt famlende eller klosset. Kvinner har en sjette sans som straks forteller henne om den hun står overfor er litt for forelsket, litt for betatt. Og om så er tilfelle kan han bare glemme henne. Som gutt kan jeg dele jentene inn i fire grupper: 1. De du ikke engang kan tenke deg sex med (kanskje 20-30% av alle jenter) 2. De du ikke er interessert i for mer enn sex (kanskje 70-80% av alle jenter) 3. De du kanskje kunne tenke deg å være kjæreste med (hvis alt klaffer) 4. De du ser noe helt spesielt i Av disse er det bare jenter i gruppe 3 som i praksis er aktuelle. Det betyr ikke at jentene i gruppe 4 er penere enn jentene i gruppe 3. Det er faktisk helt vanlig at jenter beveger seg fra gruppe 4 til gruppe 3, dvs at din forelskelse fortar seg og du på et tidspunkt ikke lenger er forelsket. Og da kan du godt ha sjans på henne. Det har skjedd meg mer enn en gang. Det er bare så lenge du er for forelsket hun er utenfor rekkevidde. :gjeiper:
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 22. august 2009 #122 Skrevet 22. august 2009 Damer vet uansett ikke hva de vil. De skal gjerne behandles litt "røft" under forføringsfasen slik at de beholder spenningen og mystikken. Senere etter at et forhold er etablert ønsker de mer oppvarting og omtanke fra partneren. Problemet for den jevne norske guttemannen er at han ikke skjønner dette spillet og den normalt høflige og kjekke guttemannen kommer ganske til kort da under forføringsfasen siden han ikke klarer å trigge kvinnens følelser med en adferd som hun anser som krypende... Da er det selvfølgelig alle disse playerene som bare vil knulle kvinnene som vinner og det er da en masse frustrerte damer rundtom som har endt opp med en type som de egentlig ikke ønsker. Jeg brukte selv mange år på å oppdage dette og kastet bort mye tid og energi på på krype for damene. Etter at jeg rett og slett ga opp og inntok en mer nonsjalant holdning og kun konsentrerte meg om å få dem til sengs løsnet det totalt og jeg hadde noen gode år med mye knulling før jeg endelig ble gift med min drømmedame. Hele greia er jo bare et stort spill for galleriet og det er kjøttmarkedet som rår. Hele greia er mer kynisk en aksjemarked+boligmarked til sammen og de snille gutta bør heller konsentrere seg og å få til rå knulling før de viser hvilken kjekk person de egentlig er. Bare husk at damene ihvertfall ikke vet hva de vil og deres meninger/følelser/preferanser skifter retning som et strå i vinden. Det er bare til å prøve ut forskjellige tilnærminger til dem og til slutt finner en en metode som funker. Bare ikke gi opp og kjør på med friskt mot!!
Gjest anonym jente Skrevet 22. august 2009 #123 Skrevet 22. august 2009 Da er det selvfølgelig alle disse playerene som bare vil knulle kvinnene som vinner og det er da en masse frustrerte damer rundtom som har endt opp med en type som de egentlig ikke ønsker. NEI vi vil ikke ha de som knuller alle og oppfører seg cocky og er player! Jeg har iallefall en jævla bra sensor for sånne mannfolk og styrer LETT unna dem! (kanskje derfor jeg veldig sjelden roter meg borti mannfolk generelt). Men jeg er enig i at "feilen" mange gutter gjør er at de prøver litt for hardt - på en måte som gjør at de etter alle kunstens regler skal varte opp og være gentleman. Det blir feil, iallefall for meg, jeg får panikk og føler meg meget utilpass om en mann prøver å sjarmere meg ved å spandere, åpne dører, kjøpe blomster, gi komplimenter osv. Men slike "feil" gjør også i mine øyne de som er players, de blir så påtatt flørtende at jeg får så lite lyst på de som overhodet mulig. Men jeg observerer jo at denne typen mannfolk gjør stor suksess på diskotek og klubber med høy dansefaktor og høy puppefaktor. VÆR LITT NATURLIG DA FOR POKKER, og bruk humor og oppfør deg som du gjør ellers! Det skal ikke mer til Passer man sammen og har kjemi så merker man det da - hvis man ikke har det er det jo dødt løp uansett. Det er ett fett hvor mange blomster en fyr kjøper - blir ikke forelska av det. Heller tvert i mot. Men for å oppføre seg sånn som nevnt her- trenger man ikke være en drittsekk. Jeg ser ikke helt sammenhengen.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #124 Skrevet 22. august 2009 NEI vi vil ikke ha de som knuller alle og oppfører seg cocky og er player! Jeg har iallefall en jævla bra sensor for sånne mannfolk og styrer LETT unna dem! (kanskje derfor jeg veldig sjelden roter meg borti mannfolk generelt). Men jeg er enig i at "feilen" mange gutter gjør er at de prøver litt for hardt - på en måte som gjør at de etter alle kunstens regler skal varte opp og være gentleman. Det blir feil, iallefall for meg, jeg får panikk og føler meg meget utilpass om en mann prøver å sjarmere meg ved å spandere, åpne dører, kjøpe blomster, gi komplimenter osv. Men slike "feil" gjør også i mine øyne de som er players, de blir så påtatt flørtende at jeg får så lite lyst på de som overhodet mulig. Men jeg observerer jo at denne typen mannfolk gjør stor suksess på diskotek og klubber med høy dansefaktor og høy puppefaktor. VÆR LITT NATURLIG DA FOR POKKER, og bruk humor og oppfør deg som du gjør ellers! Det skal ikke mer til Passer man sammen og har kjemi så merker man det da - hvis man ikke har det er det jo dødt løp uansett. Det er ett fett hvor mange blomster en fyr kjøper - blir ikke forelska av det. Heller tvert i mot. Men for å oppføre seg sånn som nevnt her- trenger man ikke være en drittsekk. Jeg ser ikke helt sammenhengen. Skjønne jente, hvordan tror du en gutt som aldri har hatt noen positive tilbakemeldinger fra jenter gjennom tenårene/studietid akal klare å skjønne hvordan man flørter med jenter? Ikke vet hvordan han skal gå frem. Dette er noe mange lærer i oppveksten, men ikke alle er så heldige å vokse opp med gode venner og en familie som bryr seg.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 22. august 2009 #125 Skrevet 22. august 2009 Skjønne jente, hvordan tror du en gutt som aldri har hatt noen positive tilbakemeldinger fra jenter gjennom tenårene/studietid akal klare å skjønne hvordan man flørter med jenter? Ikke vet hvordan han skal gå frem. Dette er noe mange lærer i oppveksten, men ikke alle er så heldige å vokse opp med gode venner og en familie som bryr seg. Jammen det er jo det som er poenget, han trenger ikke "flørte", bare oppføre seg helt normalt som han ville gjort ovenfor alle andre
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #126 Skrevet 22. august 2009 Jammen det er jo det som er poenget, han trenger ikke "flørte", bare oppføre seg helt normalt som han ville gjort ovenfor alle andre Og da vil han bli sett på som kjedelig og ikke en gang bli tatt opp til vurdering. Det er bare én måte å få seg en kvinne på. Penger og pågåenhet.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #127 Skrevet 23. august 2009 Jammen det er jo det som er poenget, han trenger ikke "flørte", bare oppføre seg helt normalt som han ville gjort ovenfor alle andre Du har et poeng i at de ville kommet mye lengre med å bare være helt normal med damene . Realiteten er jo faktisk at de ikkje vet det, og når de i tillegg tror at de må være snill og sette damen foran alt annet så e løpet kjørt. Eg tror ikkje dere damer lyger når dere sier at dere vil ha en snill og omtenksom man , det noen ikkje klarer å innse er at dette alene ikkje er trekk som har tiltrekningskraft. Eg e skråsikker i min påstand ettersom eg har vært snill og omtenksom i ca 95% av mitt livet, og i løpet av den perioden har eg kunn vært venn og psykolog for de damene eg har blitt kjent med. De fleste damene sier jo det sjøl, VI FALLER IKKJE FOR DØRMATTER. De gangene noen jentar har likt meg så har eg ikkje vært mann nokk til å ta steget videre, det kom jo av at eg faktisk ikkje hadde peiling på kordan eg skulle gjøre det. Eg tror de som ikkje lærer hvorden de skal flørte og skape spenning med damer når de er blitt voksen, ikkje kommer til å lære dette naturlig. Eg hadde heldigvis noen gode vennar som viste meg vei
Cuckold Skrevet 24. august 2009 #128 Skrevet 24. august 2009 Du har et poeng i at de ville kommet mye lengre med å bare være helt normal med damene . Realiteten er jo faktisk at de ikkje vet det, og når de i tillegg tror at de må være snill og sette damen foran alt annet så e løpet kjørt. Eg tror ikkje dere damer lyger når dere sier at dere vil ha en snill og omtenksom man , det noen ikkje klarer å innse er at dette alene ikkje er trekk som har tiltrekningskraft. Eg e skråsikker i min påstand ettersom eg har vært snill og omtenksom i ca 95% av mitt livet, og i løpet av den perioden har eg kunn vært venn og psykolog for de damene eg har blitt kjent med. De fleste damene sier jo det sjøl, VI FALLER IKKJE FOR DØRMATTER. De gangene noen jentar har likt meg så har eg ikkje vært mann nokk til å ta steget videre, det kom jo av at eg faktisk ikkje hadde peiling på kordan eg skulle gjøre det. Eg tror de som ikkje lærer hvorden de skal flørte og skape spenning med damer når de er blitt voksen, ikkje kommer til å lære dette naturlig. Eg hadde heldigvis noen gode vennar som viste meg vei Dette er nok sant i forhold til gutter som er stille og sjenerte, men jeg tror jentene gjør det litt lett for seg hvis de forsøker å avfeie hele bad boy-nice boy-problematikken ved å vise til at noen gutter er sjenerte. For selv de av oss som normalt kanskje oppfattes som bad boys vil lett fremstå som nice boys i det øyeblikk vi virkelig er forelsket. Det skyldes ikke at vi blir veldig stille og forsagte, men jenta senser det likevel. Hun senser at du ikke er så fri og uavhengig som du normalt er som bad boy, hun aner at hun betyr mer for deg enn andre tilsvarende pene jenter. Du ser ikke lenger på henne med objektive øyne. Og det er skummelt. Med mindre hun allerede skulle ha rukket å bli ordentlig forelsket i deg er løpet kjørt. Det finnes sikkert unntak, men dette er regelen.
Ella_Grey Skrevet 24. august 2009 #129 Skrevet 24. august 2009 Men jeg er enig i at "feilen" mange gutter gjør er at de prøver litt for hardt - på en måte som gjør at de etter alle kunstens regler skal varte opp og være gentleman. Det blir feil, iallefall for meg, jeg får panikk og føler meg meget utilpass om en mann prøver å sjarmere meg ved å spandere, åpne dører, kjøpe blomster, gi komplimenter osv. VÆR LITT NATURLIG DA FOR POKKER, og bruk humor og oppfør deg som du gjør ellers! Det skal ikke mer til Ja, jeg får også litt panikk av dette. For jeg tenker at han liker meg mer enn jeg liker han, og så blir jeg redd for å sende ut feil signaler. Og så blir det bare rart. Det er mye bedre at han er naturlig, i allefall i starten, at det ikke skinner gjennom at han er ute etter noe mer. Da får jeg bedre tid til å vurdere han, og finne ut om jeg liker han som person, uten at jeg føler at jeg kaster bort tiden hans. Og han kan få vist frem sine positive egenskaper uten at det er tydelig at han prøver for hardt. Forøvrig så er jeg ute etter en som er snill og omtenksom. Men det stemmer nok at kvinner ikke vil ha en dørmatte. Idealet mitt er en mann som jeg vet er sterk nok til å kunne kontrollere meg, men som er snill nok til å ikke gjøre det, og som ikke ville finne på å såre meg.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. august 2009 #130 Skrevet 24. august 2009 Og da vil han bli sett på som kjedelig og ikke en gang bli tatt opp til vurdering. Det er bare én måte å få seg en kvinne på. Penger og pågåenhet. nei nei og atter nei. men det nytter jo ikke å si det til deg, for du har bestemt deg for at sånn er det;) Du har åpenbart møtt feil folk
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. august 2009 #131 Skrevet 24. august 2009 Du har et poeng i at de ville kommet mye lengre med å bare være helt normal med damene . Realiteten er jo faktisk at de ikkje vet det, og når de i tillegg tror at de må være snill og sette damen foran alt annet så e løpet kjørt. Eg tror ikkje dere damer lyger når dere sier at dere vil ha en snill og omtenksom man , det noen ikkje klarer å innse er at dette alene ikkje er trekk som har tiltrekningskraft. Eg e skråsikker i min påstand ettersom eg har vært snill og omtenksom i ca 95% av mitt livet, og i løpet av den perioden har eg kunn vært venn og psykolog for de damene eg har blitt kjent med. De fleste damene sier jo det sjøl, VI FALLER IKKJE FOR DØRMATTER. De gangene noen jentar har likt meg så har eg ikkje vært mann nokk til å ta steget videre, det kom jo av at eg faktisk ikkje hadde peiling på kordan eg skulle gjøre det. Eg tror de som ikkje lærer hvorden de skal flørte og skape spenning med damer når de er blitt voksen, ikkje kommer til å lære dette naturlig. Eg hadde heldigvis noen gode vennar som viste meg vei Ja, akkurat. Vær normal og ikke legg på noe ekstra snillhet og oppvarting som ikke faller naturlig. Og det er ikke fordi vi liker slemme gutter, men vi merker om noen prøver for hardt - altså blir en dørmatte. Skjønner? Det er ganske mye i mellom det å være en slem dustete badboy og en dørmatte for å si det sånn. Dette er noe litt annet, men jeg tror også at grunnen til at mange tror at jenter blir så på knærne etter noen som behandler dem stygt, er at vi jenter ofte får en absurd ekstrem trang til å finne ut "hvorfor likte han meg ikke ordentlig? Hva gjorde jeg galt....osv" - og for å finne ut det må vi ofte prøve oss litt tilbake på han, teste han, bruke abnormalt mye tid på å tenke og analysere. Det er helt teit og helt håpløst,men det er ofte sånn. Og det er ikke fordi vi/de nødvendigvis vil ha han, men er nødt til å komme til bunns i mysteriet om hvorfor han ikke ville ha meg, og om han egentlig likte meg noengang... Hoff!
Ella_Grey Skrevet 24. august 2009 #132 Skrevet 24. august 2009 Og da vil han bli sett på som kjedelig og ikke en gang bli tatt opp til vurdering. Det er bare én måte å få seg en kvinne på. Penger og pågåenhet. nei nei og atter nei. men det nytter jo ikke å si det til deg, for du har bestemt deg for at sånn er det;) Du har åpenbart møtt feil folk Det tror jeg også. Hvis det du legger deg etter er russiske jenter og kvinner et stykke ned på skalaen, så kan det godt tenkes at en del av de foretrekker penger og pågåenhet. For de tror at det de har å by på er... hvordan skal jeg si det... "I have the pussy, I maketh the rules." De fleste kvinner vet de har mer å by på både intellektuelt og mentalt, og forventer mer tilbake enn "mann med penger".
Gjest Huff Skrevet 24. august 2009 #133 Skrevet 24. august 2009 Skal jeg si deg en ting? Jeg styrer ALLTID unna typer som dette, fordi de alltid ender opp med å såre meg. Dette er player-oppførsel på høyeste nivå. Jeg vil helst ha en gimp.
Zerox Skrevet 24. august 2009 #134 Skrevet 24. august 2009 Er det ikke en liten forskjell paa det aa vaere snill og det dere betegner som gimp-oppfoersel? En genuint snill og god person vil jo f.eks. irettesette madamen hvis hun gjoer noe som ikke er bra overfor andre. Hva med en person som behandler ALLE bra, men som ikke snakker noen etter munnen?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #135 Skrevet 24. august 2009 Ja, akkurat. Vær normal og ikke legg på noe ekstra snillhet og oppvarting som ikke faller naturlig. Og det er ikke fordi vi liker slemme gutter, men vi merker om noen prøver for hardt - altså blir en dørmatte. Skjønner? Det er ganske mye i mellom det å være en slem dustete badboy og en dørmatte for å si det sånn. Dette er noe litt annet, men jeg tror også at grunnen til at mange tror at jenter blir så på knærne etter noen som behandler dem stygt, er at vi jenter ofte får en absurd ekstrem trang til å finne ut "hvorfor likte han meg ikke ordentlig? Hva gjorde jeg galt....osv" - og for å finne ut det må vi ofte prøve oss litt tilbake på han, teste han, bruke abnormalt mye tid på å tenke og analysere. Det er helt teit og helt håpløst,men det er ofte sånn. Og det er ikke fordi vi/de nødvendigvis vil ha han, men er nødt til å komme til bunns i mysteriet om hvorfor han ikke ville ha meg, og om han egentlig likte meg noengang... Hoff! Hehe, sjønnar . Din beskrivning tror eg er den nærmeste man kommer
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #136 Skrevet 24. august 2009 Er det ikke en liten forskjell paa det aa vaere snill og det dere betegner som gimp-oppfoersel? En genuint snill og god person vil jo f.eks. irettesette madamen hvis hun gjoer noe som ikke er bra overfor andre. Hva med en person som behandler ALLE bra, men som ikke snakker noen etter munnen? Stor forskjell mellom å være snill og gimp-oppførsel . For all det, det er ikkje noe galt i å være snill, aldri sakt det. Den siste beskrivelsen er i mine øyne et perfekt eksempel på en akktraktiv snill man . En uaktraktiv snill man derimot sier ikkje ifra og setter det meste foran seg selv.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2009 #137 Skrevet 24. august 2009 nei nei og atter nei. men det nytter jo ikke å si det til deg, for du har bestemt deg for at sånn er det;) Du har åpenbart møtt feil folk Eventuelt aldri møtt rett mennesker?
I Grosny Skrevet 25. august 2009 #138 Skrevet 25. august 2009 Hvis det du legger deg etter er russiske jenter og kvinner et stykke ned på skalaen, så kan det godt tenkes at en del av de foretrekker penger og pågåenhet. For de tror at det de har å by på er... hvordan skal jeg si det... "I have the pussy, I maketh the rules." r". Ella, juster den skalaen litt. Russiske jenter er litt av hvert. De dekker hele skalaen fra super-elite til narkoman. Egentlig er de mye som Norske, bortsett fra at de har en vakrere aksent når de snakker, og de er heller ortodokse enn protestanter. Mange er muslimer, men få muslimske Russiske damer kommer hit. Mange av de over 40 er ekstremt velutdannet, dessverre litt færre av de yngre. De kler seg ofte bedre enn Norske, og mange er flinkere til å brodere sengetepper. Du har alt fra bondekultur til storbykultur. Sirkus og ballett er mye finere der en i Oslo. Mange har gått på noe ved siden av skolen som krever mye. F. eks kunstskole, ballett eller idrett.
Gjest Gjest_haha_* Skrevet 25. august 2009 #139 Skrevet 25. august 2009 nei nei og atter nei. men det nytter jo ikke å si det til deg, for du har bestemt deg for at sånn er det;) Du har åpenbart møtt feil folk Eventuelt aldri møtt rett mennesker? Det der er vel to måter å si det samme på, men du klarte vel ikke å være enig uten å være uenig
Ella_Grey Skrevet 25. august 2009 #140 Skrevet 25. august 2009 (endret) Ella, juster den skalaen litt. Russiske jenter er litt av hvert. De dekker hele skalaen fra super-elite til narkoman. Egentlig er de mye som Norske, bortsett fra at de har en vakrere aksent når de snakker, og de er heller ortodokse enn protestanter. Mange er muslimer, men få muslimske Russiske damer kommer hit. Mange av de over 40 er ekstremt velutdannet, dessverre litt færre av de yngre. De kler seg ofte bedre enn Norske, og mange er flinkere til å brodere sengetepper. Du har alt fra bondekultur til storbykultur. Sirkus og ballett er mye finere der en i Oslo. Mange har gått på noe ved siden av skolen som krever mye. F. eks kunstskole, ballett eller idrett. Det var veldig dårlig formulert av meg, det jeg mente var: Hvis det han legger seg etter er [russiske kvinner og norske kvinner] litt langt nede på skalaen, og så så jeg for meg russiske jenter som kommer hit bare for å gifte seg for pengenes skyld. Men jeg ser jo at jeg sa det på en veldig dum måte. Det verste er at jeg vet jo alt det du sier, fordi jeg har bekjente fra Russland. Og de hadde sikkert ikke vært så imponert over meg, nei. (ansikt til ansikt kan man rette opp en sånn feil med en gang ) Endret 25. august 2009 av Ella_Grey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå