Gjest Elize Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hvordan kan jeg finne ut om jeg kommer til å få noen igjen på skatten?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 I hvilken måned er det "vanlige lønnsmottakere" får igjen på skatten som er betalt inn til den fete statskassen?
Arkana Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hvordan kan jeg finne ut om jeg kommer til å få noen igjen på skatten? Du kan gå inn på Skatteetaten sine sider og legge inn tallene du har i kalkulatoren. I hvilken måned er det "vanlige lønnsmottakere" får igjen på skatten som er betalt inn til den fete statskassen? Juni
Gjest Elize Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg må vist få det litt nøyere forklart. Om hvor jeg finner det og slikt.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Når det i bånn da står restskatt og så et minus beløp, er det det jeg må betale, eller er det det jeg får igjen?
Gjest .. Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Når det i bånn da står restskatt og så et minus beløp, er det det jeg må betale, eller er det det jeg får igjen? Det er det du må betale.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Hmm.. Men det står jo ikke hvor masse skatt som allerede er trekt da. Er det noe sted man kan skrive opp det der og eller er jeg blind..
Leo Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Hmm.. Men det står jo ikke hvor masse skatt som allerede er trekt da. Er det noe sted man kan skrive opp det der og eller er jeg blind.. Betalt skatt skal legges inn på nest nederste linje under pkt. 4 Skatteberegning. Hvor mye skatt som er trukket finner du på siste lønnsslipp for 2007 evt. på lønns- og trekkoppgaven for 2007 hvis du har fått den.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Betalt skatt skal legges inn på nest nederste linje under pkt. 4 Skatteberegning. Hvor mye skatt som er trukket finner du på siste lønnsslipp for 2007 evt. på lønns- og trekkoppgaven for 2007 hvis du har fått den. Takker, nå så det litt bedre ut ja.. Syntes 43000 i restskatt var litt mye for meg som trekker tabell. Nå ble det langt over på pluss siden hehe..
Frk. Fie Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Oj... i følge linken får jeg tilbake 18 000,-! krysser fingrene for at dette stemmer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå