Gjest Gjest_Champagne_* Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bruker 75D i HM Bh'er samt 42-44 (L-XL) i overdeler. Synes de har så mye fint på VS men tør ikke bestille i tilfelle jeg misser helt på størrelsen
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Min erfaring er at de er nokså normale i størrelsen. Jeg bruker M i norske størrelser, og holder meg stortsett til M fra VS. Det beste er imidlertid å måle seg selv med et målebånd, for så å sammenligne det med størrelsestabellene på VS.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Du bruker 34D, ikke 34C som det det står der at du skal bruke!!!!!! Bruker 75B her, og, dum som jeg var, stolte jeg på det det stod der, og kjøpte 34A!!!!! Ikke gjør samme feil!!! Vil si at A er en bittelitt stor A-cup, og regner med at det er omtrent det samme med C og D.
LaToya Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Dere som har bestilt herfra, tok det lang tid før varene kom i posten ? Jeg bestilte for 3 uker siden, men ikke fått noe enda. Fått masse mail bekreftelser fra dem. Venter utålmodig ....
Munachimso Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Dere som har bestilt herfra, tok det lang tid før varene kom i posten ? Jeg bestilte for 3 uker siden, men ikke fått noe enda. Fått masse mail bekreftelser fra dem. Venter utålmodig .... Min erfaring er at det vanligvis tar 3 uker fra USA, i tillegg kan det ta litt ekstra tid om pakken er blitt stoppet i tollen. Fikk du noe sporingsnr?
Munachimso Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Når det gjelder str så vil jeg si at det kommer veldig an på modellen, noen er helt lik i str, noen er en halv cup str, noen en hel cup. Det er min erfaring iallefall Topper er omtrent som H&M tenker jeg, kan være litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå