Gå til innhold

Anbefale meg en hårfarge

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan noen tipse meg om en permanent (må dekke grå hår) hårfarge i en naturlig brunfarge? For all del ikke mørkbrun / sort, ikke for mye rødt i, men heller ikke direkte kald farge, jeg ønsker en naturlig kjip brunfarge, ikke ulik min egen naturlige. :fnise:

Noe spesielt merke og gjerne også konkrete fargenummertips? Det aller viktigste er at håret ikke blir for mørkt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet
Kan noen tipse meg om en permanent (må dekke grå hår) hårfarge i en naturlig brunfarge? For all del ikke mørkbrun / sort, ikke for mye rødt i, men heller ikke direkte kald farge, jeg ønsker en naturlig kjip brunfarge, ikke ulik min egen naturlige. :fnise:

Noe spesielt merke og gjerne også konkrete fargenummertips? Det aller viktigste er at håret ikke blir for mørkt.

F.eks garnier nutrisse 4.3 gyldenbrun. Gul/grønn eske. Den bruker jeg. Lurt å velge en som ser lysere ut enn du vil ha.

Skrevet (endret)

Loreal preference - gir en av de mest nydeligste brunfargen! Jeg opplevde denne som en varm farge, men ikke rødt i den uansett. Velg nyansen mørk blond, jeg har prøvd alle farger i mørk blond og da blir det ikke for mørkt. Jeg har derimot prøvd lys brun og da ente jeg opp med svart hår :( alle har forskjellig hår, så det kan være lurt å sitte litt mindre enn det som står, ettersom du allerede har brunt hår, da kan det hende det blir for mørkt uansett.

Endret av Linda644
Skrevet

Takk for svar. :)

Skal i butikken nå, tror jeg skal satse på en mørk blond farge til å begynne med i hvertfall, er livredd for å få svart hår. Skal også prøve meg på å kun ta etterveksten.

Hvis produktene man kjøper i butikk er av god kvalitet i forhold til frisørprodukter kan det neppe være noen heksekunst å få dette til. Har gått regelmessig og farget ettervekst hver femte uke nå over lengre tid og er, for å si det mildt, ikke imponert over frisørene. Dvs, fargen blir bra, men kunnskapen er ikke noe å skryte av. Om jeg ikke skal begynne å farge selv må jeg i hvertfall skifte salong, tror jeg har vokst i fra de tyggistyggende bertene på det stedet jeg har gått i noen år nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...