Gjest Golden Girl Skrevet 22. februar 2008 #21 Skrevet 22. februar 2008 Jippi, skal hente pengene fra Elkjøp i dag (ENDELIG) og kjøpe en ny maskin. ALDRI mer Elkjøp, sier jeg bare. Skitdårlig service. Og aldri mer Packard Bell. Skal både sjekke ut Mac og ulike PC-er, så får vi se. Dette blir gøy!
lillemy8808 Skrevet 22. februar 2008 #22 Skrevet 22. februar 2008 Kan svare som min gode nerde-kompis sier, og også min nerde-sambo, selv har jeg aldri prøvd mac: Hvis du liker å dille mye med pc, og er god i det, f eks feilsøker selv og fjerner virus/spyware uten anti-virusprogrammer, og liker å skru inni maskinen selv, liker å sette opp innstillinger til DITT behov, ha omtrent ubegrenset med programvare og spill, kjøp en pc. Liker du ikke å tukle med maskinen selv, og ikke kan så altfor mye (f eks nerdekompisen min klikket helt når han skulle finne ut hva som var galt med damas mac: han fant ikke oppgavebehandling engang! eller kontrolpanel-lignende funksjoner), og synes en standard oppsatt maskin fungerer fint for deg: Kjøp en mac. (og kjør da apple-system på den). Ser ikke helt grunnen til å kjøpe en mac for å kjøre windows? Er det ikke samme hardwaren i maskinen, bare i en mer fancy kasse? Trodde da virkelig at både mac og pc tålte samme deler.
Gjest Golden Girl Skrevet 22. februar 2008 #23 Skrevet 22. februar 2008 Kan svare som min gode nerde-kompis sier, og også min nerde-sambo, selv har jeg aldri prøvd mac: Hvis du liker å dille mye med pc, og er god i det, f eks feilsøker selv og fjerner virus/spyware uten anti-virusprogrammer, og liker å skru inni maskinen selv, liker å sette opp innstillinger til DITT behov, ha omtrent ubegrenset med programvare og spill, kjøp en pc. Liker du ikke å tukle med maskinen selv, og ikke kan så altfor mye (f eks nerdekompisen min klikket helt når han skulle finne ut hva som var galt med damas mac: han fant ikke oppgavebehandling engang! eller kontrolpanel-lignende funksjoner), og synes en standard oppsatt maskin fungerer fint for deg: Kjøp en mac. (og kjør da apple-system på den). Ser ikke helt grunnen til å kjøpe en mac for å kjøre windows? Er det ikke samme hardwaren i maskinen, bare i en mer fancy kasse? Trodde da virkelig at både mac og pc tålte samme deler. Nei, blir det Mac blir det også med OS-X. Eller Mac-programmer, hva de nå heter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå