Gå til innhold

Sussi eller Pip (eller andre): Ekspertisehjelp søkes!

Gjest Stjernesol

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernesol

Under tråden "Gjestekurver på toalettet" er det en link til Sussi sin bryllupsside, og der vises blant annet bilder av kirkeprogrammet.

Og her kommer poenget: Jeg vil også lage et sånt bilde av vår kirke på forsiden av programmet, men (i motsetning til Pip) greier jeg ikke å finne ut hvordan dette gjøres. Jeg avslører vel med dette at mine datakunnskaper er svært mangelfulle (stoltheten får seg en knekk nå....:oops:) , men hva ofrer jeg vel ikke for at den forestående Dagen skal bli så perfekt som mulig 8)

Håper noen der ute kan hjelpe meg...

-Stjernesol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg sett de bildene eller invitasjonene du snakker om og snakker derfor av egen erfaring.

Det tok meg 10 minutter i Photoshop å lage 10 forskjellige bilder til å ha på forsiden av kirkeprogrammet vårt. Utgangspunktet var dårlig ( http://www.zeromindset.com/merete/photos/2...UTEPLASS_4.html ), men det gikk med litt endring av kontraster, farger, levels osv.

Jeg er ingen designer, men har jobbet mye med design i både flash og photoshop - fordi jeg synes det er utrolig morsomt.

PS: Om du sender meg din mailadresse på PM, skal jeg sende deg de bildene jeg har laget til kirkeprogrammet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så jeg ble tilkalt, og her er jeg! :D

Men jeg er egentlig glad for at Sussi kom før meg, og sikkert har gitt deg den hjelpen du trengte... Jeg tror ikke at jeg hadde klart å huske akkurat hva jeg gjorde og sånt... Satt og prøvde meg fram på PhotoShop på skolen, og fant etterhvert ut av ting... Hehe...

Lykke til med programmene da iallefall! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshop er et vanvittig morsomt program med mange tusen muligheter. Ekspertene sier at man kan jobbe proffesjonelt med det i mange år uten å bli utlært. Helt utrolig hvor mye man kan gjøre! Jeg tar meg gjerne noen timer hver måned hvor jeg leker meg med noen bilder fra digitalkameraet. Alle effekter som er mulig å finne og kombinere tester jeg da ut - i timesvis.

Litt sånn jentete måte å være nerd på innimellom resten av nerdingen min :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...