Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei! Hvilken frisørsalong er den beste i Bergen? På forhånd takk
~Mocca~ Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hvilken som er best er vel forskjellig fra person til person, men jeg går å fikser håret hos Tellus frisører, ligger i samme gate som BA, og rett over veien for teateret..
*Ariel* Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg går til Anne hos Fimm, rett ved siden av Scotsman.
miss vims Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er veldig fornøyd med Silje og Morten hos Max Milan :-)
Nemesis Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har også lurt på dette og sett i noen gamle tråder. Gikk en dag forbi Adam og Eva frisørsalongen og tenkte at jeg kanskje skulle prøve disse så snart jeg får penger på kontoen Vet at de er litt dyre, men fikk lyst til å prøve!
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har også lurt på dette og sett i noen gamle tråder. Gikk en dag forbi Adam og Eva frisørsalongen og tenkte at jeg kanskje skulle prøve disse så snart jeg får penger på kontoen Vet at de er litt dyre, men fikk lyst til å prøve! Er kjempefornøyd med Anette hos Adam og Eva. Det er litt dyrt men absolutt verdt pengene synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Evy hos Image Hairdesign er mitt førstevalg - uansett hva jeg skal gjøre med håret
Gjest fragment Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hva pleier dere å betale for kun klipp? Jeg klippet meg sist på en salong på Xhibition, og betalte vel rundt 500 kroner. Ganske stiv pris, men man må kanskje ut med såpass?
Saeria Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Rundt 500 for en klipp er nok ikke uvanlig, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå